هارای نیوز

خبری - تحلیلی

خداحافظی ابدی هواداران تراختور و آذربایجانیان تاریخ ساز با پیکر پاک رحیم قاسمی

+0 به یه ن / بپسند
گزارش اختصاصی هارای نیوز از مراسم تشییع پیکر رحیم قاسمی در مرند؛

خداحافظی ابدی هواداران تراختور و  آذربایجانیان تاریخ ساز با پیکر رحیم قاسمی



امروز  رحیم قاسمی؛ محبوب آذربایجان و تراختور در مرند تشییع شد. هزاران نفر در مراسم تشییح حضور داشتند . نقض حقوق جوانان خیر و قاسمی نقض حقوق تمام ملت آذربایجان و ایران بوده است.




هارای نیوز : امروز قبل از ظهر پیکر رحیم قاسمی ؛ محبوب و یار آذربایجانیان و حامی تراختور در مرند با حضور هزاران نفر عاشق و هوادارانش تشییع و در جوار مزار دکتر اسماعیل رفیعیان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار هارای نیوز در مرند ، امروز هزاران نفر عاشق و هوادار آذربایجانی و ایرانی ، پیکر رحیم قاسمی  مدیر عامل جوانان خیر و مالک و حامی باشگاه تیراکتور سازی تبریز را به خاک سپردند و با او خداحافظی کردند. حضور مردم در مراسم و ابراز احساسات مردم وصف ناپذیر بود. هر چند وی جسم وی با مردم خداحافظی کرد اما روح او و خدمات ارزنده او همیشه زنده است و مردم نام این نیکوکار بزرگ و خیر نمونه کشور را همیشه زنده نگه می دارند و در تاریخ ثبت و به آیندگان انتقال داده خواهد شد.

مراسم سوگواری و لحظه های خداحافظی با حزن و اندوه فراوان و گریه های مردمی همراه بوده است که هیچ نسبت و فامیلی با وی نداشتند اما کارهای نیک فراوانش مردم را عاشق و شیفته اش کرده بود. گویا این که قرار است آب خاک مزار با گریه های این مردم آبیاری شود. این مراسم با شور و حال وصف ناپذیر و کاملا مردمی برگزار شد. میهمانان زیادی از سراسر ایران و شهرهای آذربایجان و کردستان آمده بودند تا یار سفر کرده را به آرامی در خاک کنند و با پیکر پاکشان دیدار و برای همیشه تا ابد با وی خداحافظی کنند.

مردم آذربایجان و مرند قدردان بزرگان و عزیزان شان هستند و این مردم بر خدماتی که وی بر مرند و آذربایجان از خود به یادگار گذاشته بود احترام می گذارند و از او همه  به نیکی یاد می کنند جز بدخواهان!

دیروز و امروز برخی از این بدخواهان در مرند می خواستند جلو اعلامیه های تشییع و بنر های تسلیت مراسم را بگیرند که خوشبخاتانه با ورود و دخالت فرماندار باتدبیر و مردمی مرند ؛ تقی کرمی مواجه شدند و آخر این گروه دلواپس! دست از کار زشت ، غیرانسانی و غیر دینی خود کشیدند. اینها همان دلواپسان و افراد جیره خوار و تحت فرمان ناقضان حقوق جوانان خیر و حقوق ملت بوده و هستند.

بر خلاف تبلیغات گسترده بدخواهان و رعب و وحشتی که دلواپسان از قبل در مرند به راه انداخته بودند، باغ رضوان مرند و جاده اصلی مملو از جمعیت و خودروهایی بودند که برای دیدار با روح پاک و خداحافظی با رحیم قاسمی آمده بودند. جاده اصلی جلفا از سمت مرند و جلفا با ترافیک سنگین همراه بود. حاضران و عاشقانی این یار سفر کرده را راهی خانه ابدی و جاوید کردند و او در این خانه می ماند و انتظار می کشد تا قیامتی برپا شود و خدای عادل در چنین روزی حق و حقیقت را افشا خواهد کرد و قاضیی عادل بهتر از خدا کسی نیست و او جزای کسانی را خواهد داد که هم اکنون باز از کرده خویش پشیمان نبوده و نیستند و باز با گستاخی دست به هر کاری هم می زنند.


مراسم شام غریبان یار و یاور فقیران در مسجد جامع مرند باشکوهتر برگزار گردید. با تدابیر مدیران دولت تدبیر و امید و بخصوص شخص فرماندار و معاون استاندار، این مراسم با امنیت کامل و بدون هرگونه تنش و اتفاق ناگوار به اتمام رسید.

بدخواهانی که باز از جنازه این نخبه و فعال اقتصادی و اجتماعی هراس دارند، هراس از این که جواب ظلم های شان را مردم و هواداران شان خواهد داد؟! اما غافل از این هستند که این مردم، مردمی دیروز نیستند. این مردم مردمی بافرهنگ و متمدن هستند و هرگز دست به خشونت نزده و نخواهند زد. این مردم انتقام جو نیستند.

این مردم بر خلاف راهی که برخی از انحصارطلبان و طرفداران اقتصاد مافیایی و بانکی و سیاسیون از خدا نترس و فاسد و هزاررویان انتخاب کرده اند هرگز آن را بر نمی گزینند و راهی دیگر می روند که همگان بر فرهنگش آفرین می گویند و نمره شان 20 است و اما نمره ظالمان نه تنها زیر صفر است بلکه با عذاب الهی توام است. مردم مجازات افرادی که بر او ظلم و ستم روا داشتند به خدا سپرده اند و از خدا می  خواهند در این دنیا و آخرت آنها را تک به تک مجازات کند. چرا که نقض حقوق جوانان خیر و قاسمی نقض حقوق تمام ملت آذربایجان و ایران بوده است.

جملاتی از  وصیت نامه رحیم قاسمی ؛ همه را به حیرت واداشته است. او در این متن همه چیز را گفته است و فقط کمی تامل ، تعمق و بصیرت لازم است. در بخشی از وصیت نامه وی آمده است:

وصیت کرده ام بعد از مرگم، همراه من دو تا فنجان چای هم دفن کنند!! شاید صحبت های من با خدا به درازا کشید...
به هر حال دلخوری ها کم نیست از بندگانش...
همانهایی که بی اجازه وارد شدند؛ خودخواهانه قضاوت کردند...




سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز ....

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

  

 

 

 

 

 



منبع عکس ها : مرند خبر - غلامرضا قاسمی




آچار سؤزلر : تدبیر فرماندار مرند, گزارش تصویری مراسم, با دو تا فنجان چای, تراختور و آذربایجان, پیکر پاک رحیم قاسمی, قاسمی تشییع شد, خداحافظی ابدی قاسمی,