هارای نیوز

خبری - تحلیلی

فرماندار ویژه مرند : ملاک تقسیم بودجه در شورای اسلامی شهر منطقه ای نباشد

+0 به یه ن / بپسند

فرماندار ویژه مرند :

ملاک تقسیم بودجه در شورای اسلامی شهر منطقه ای نباشد

هارای نیوز : معاون استاندار در جلسه ویژه بررسی بودجه شهرداری مرند با انتقاد از روند تقسیم ناعادلانه و تبعیض گونه بودجه شهر گفت: ملاک تقسیم بودجه در شورای اسلامی شهر منطقه ای نباشد.

00

به گزارش هارای نیوز  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در این جلسه طی سخنانی با اشاره به نحوه تصویب بودجه سال ۹۴ گفت: بودجه شهر مرند باید در جهت رفع مشکلات شهر باشد .

کرمی گفت: شورای اسلامی شهر باید در جهت تصویب بودجه واقعی تلاش کند و بودجه به نوعی باشد که در جهت رفع مشکلات شهر و مردم صورت گیرد .

ایشان در ادامه با اشاره به مشکلات شهر افزودند : اصلاح ناوگان حمل و نقل درون شهری ، وجود ترمینال مناسب ، رفع معضل ترافیک شهر از مشکلات مهم در شهر است و شورا با اختصاص بودجه مناسب جهت رفع این مشکلات اقدام نماید .

کرمی گفت: باید برای نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری ورود اساسی صورت گیرد چرا که ناوگان حمل و نقل درون شهری در شان مردم نیست و در جهت ایمن سازی و رضایتمندی مردم قدم برداریم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: شورای اسلامی شهر باید پروژه های نیمه تمام شهرداری با پیشرفت فیزیکی بالا را در اولویت برنامه های سال آتی در نظر بگیرد .

وی گفت: اولین مرجع پاسخگو به اقدامات شهرداری شورا است و شورا با اتحاد ، همدلی و وحدت می تواند در جهت توسعه شهرستان موثر واقع شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: شورای اسلامی شهر در بودجه بندی شهر به صورت عادلانه در تقسیم بودجه اقدام نماید و منطقه بندی ملاک بودجه نویسی نباشد بلکه کل مشکلات شهر را باید در نظر گرفت.

کرمی اظهار داشت: ما به نسلهای آینده پاسخگو هستیم و شهر هر روز در حال توسعه است و کارهایی باید انجام دهیم تا وضعیت شهر بهتر از گذشته و در شان مردم باشد .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند ابراز داشت : دولت تدبیر و امید مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به شهرداریهای شهرستان کمک مالی نموده که این رقم در بین شهرداریها توزیع می شود .

وی ادامه داد: انتظار ما از شورا های اسلامی شهر در سال آتی این است که در راستای کارآفرینی و اشتغال و تشویق جوانان اهتمام کافی داشته باشند .

وی افزود : وجود قابلیتهای زیاد سرمایه گذاری و گردشگری در شهرستان می تواند زمینه سرمایه گذاری در جهت ایجاد اشتغال باشد و در این راستا شورای اسلامی باید فرهنگ سازی کرده و سرمایه مردم را به سمت اشتغال و سرمایه گذاری هدایت کنیم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت : شورای اسلامی شهر باید ردیفی برای پرداخت بدهیهای شهرداری در بودجه اختصاص دهد چرا که با کمتر شدن میزان بدهی شهرداری با فکر باز و بهتر به امورات رسیدگی می کند .

بودجه سال آتی شهرداری شهر مرند در اول بهمن ماه با پیش بینی مبلغ  ۱۵۶ میلیارد تومان  توسط شهردار محترم به شورای اسلامی شهر تقدیم شده که در حال بررسی می باشد .

گفتنی است جلسه بررسی بودجه سال ۹۴ شهر مرند که به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند صورت گرفت از ساعت ۱۸/۳۰ عصر شروع و تا ساعت ۲۳ شب ادامه داشت.

11

 33

 44

 66

منبع خبر و عکس : سایت فرمانداری مرند


آچار سؤزلر : تقسیم بودجه شهر مرند,