هارای نیوز

خبری - تحلیلی

60 درصد کشته شدگان تصادفات رانندگی در مرند ، موتورسواران هستند

+0 به یه ن / بپسند
60 درصد کشته شدگان تصادفات رانندگی در مرند ، موتورسواران هستند

هارای نیوز :
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند در گفتگو با خبرنگاران  با تاکید بر اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: عدم رعایت قوانین منجر به تصادف شده و نتیجه تصادفات نیز تحمیل هزینه های جانی و مالی بر خانوار می یاشد.

علی طاحونی

سرهنگ طاحونی اظهار کرد: با عنایت به وقوع تصادفات متععد جرحی و فوتی در سال ۹۳ با بررسی و تجزیه و تحلیل تصادفات فوتی مشخص گردید که ۴۰ درصد متوفیان مربوط به عابرین پیاده و ۶۰ درصد آنها مربوط به راکبین موتورسیکلت ها می باشند که در اثر بی احتیاطی و نقض قوانین راهنمایی و رانندگی حادث گردیده است.

وی افزود: تصادفات فوتی بوقوع پیوسته توسط راکبین موتورسیکلت ها در اثر عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و عدم استفاده از کلاه ایمنی می باشد که باعث جان باختن راکبین شده و علاوه بر تحمیل تالمات روحی و روانی هزینه های گزاف مالی نیز بر خانواده و جامعه برجای گذاشته است.

طاحونی تصریح نمود: با احترام گذاشت به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت آنها می توان تبعات سوء ناشی از تصادفات کاسته و هزینه های تحمیل شده در اثر تصادفات را به حداقل رسانید و موجبات آرامش خاطر و آسایش شهروندان را فراهم نمود.

فرمانده انتظامی مرند گفت: تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی شرعاً حرام، قانوناً خلاف و اخلاقاً هتک حرمت به همنوعان و همشهریان می باشد و همچنین از نظر اقتصادی هم بعلت جریمه و اعمال قانون بر سبد هزینه خانوار تاثیر منفی دارد.

یاشیل وطن


آچار سؤزلر : موتورسواران 60درصد,