هارای نیوز

خبری - تحلیلی

دیدار اعضای شورای اداری شهرستان مرند به مناسبت آغاز دهه فجر با امام جمعه محترم

+0 به یه ن / بپسند

دیدار اعضای شورای اداری شهرستان مرند به مناسبت آغاز دهه فجر با امام جمعه محترم

تجهیز بیمارستان تازه تاسیس و راه اندازی فاضلاب بیمارستان که یکی از خواسته های به حق مردم شهرستان بود ولی با این حال در تلاشیم تا بیمارستان دیگری را در جهت رفاه حال مردم در شهرستان کلنگ زنی کنیم که در این مرود مکاتباتی صورت گرفته است.

0

هارای نیوز : دیدار اعضای شورای اداری شهرستان به مناسبت آغاز دهه فجر با امام جمعه محترم شهرستان به مناسبت سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۲ بهمن به میهن اسلامی مسئولان و روسای ادارت شهرستان با حجت الا سلام نعمت زاده امام جمعه محترم شهرستان دیدار و با آرمان های امام راحل تجدید پیمان نمودند.

کرمی معاون استاندار آذربایجان شرقی در ابتدای این دیدار ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر طی سخنانی اظهار داشت : تمامی دولتها در اعتلای نظام به قدر توان خود تلاش کرده اند و هر کس زحماتی در تحقق آرمان های انقلاب و کشور برداشته است . وی افزود : یکی از شعار های دولت تدبیر و امید تلطیف فضای پیرامونی بر علیه نظام بود که مردم بر این شعار دولت نگاه مثبتی داشته اند . کرمی گفت: دولت تدبیر و امید توانسته در جنگ دیپلماسی قدمهای بسیار ارزشمندی در جهت حفظ آرمانهای نظام و انقلاب برداریم ولی متاسفانه عده ای در فکر سنگ اندازی زیر پای تیم مذاکره کننده است و این را بدانند که منافع ملی کشور امری شوخی بردار نیست. ایشان 

در ادامه سخنان خود با اشاره به خدمات دولت در حوزه سلامت افزود : دولت تدبیر و امید توانست هشت میلیون از افردای که فاقد دفترچه درمانی بودند را بیما نماید تا یکی از دغدغه های مردم در حوزه درمان بر طرف شود وی با اشاره به میزان سرانه اختصاص یافته شده از طرف دولت افزود : سرانه درمان از ۲۱ هزار تومان به ۹۶ هزار توامن ارتقا یافته و دولت بیش از یک و نیم برابر دارو ها را تحت پوشش خود قرار داده تا مشکل دارو در کشور بر طرف شود که برگ زرینی در کارنامه دولت تدبیر و امید است . 

کرمی با اشاره به تلاش دولت در تخصیص بودجه های عمرانی گفت: دولت توانسته با برنامه ریزی مناسب و حساب و کتاب دقیق امورات اعتبار پرو ژه های عمرانی را از ۱۱ درصد به ۷۵ درصد برساند ودر برخی پروژه ها حتی به ۱۰۰ درصد نیز افزایش داده است . وی در ادامه با اشاره به انتخاب دولت در حوزه مدیران کاری خود افزود : مهمترین هدف گذاری دولت در انتخاب مدیران پاک و پاک دست است و اگر مدیری از مدیران دولت تدبیر و امید تعدی در بیت المال داشته باشد برخورد جدی صورت خواهد گرفت . 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به عملکرد شهرستان در یکسال از خدمت خود اظهار داشت : تجهیز بیمارستان تازه تاسیس و راه اندازی فاضلاب بیمارستان که یکی از خواسته های به حق مردم شهرستان بود ولی با این حال در تلاشیم تا بیمارستان دیگری را در جهت رفاه حال مردم در شهرستان کلنگ زنی کنیم که در این مرود مکاتباتی صورت گرفته است. 

وی گفت: گاز رسانی به ۶ روستا از روستا های شهرستان مرند که شهرستان مرند توانسته در این حوزه مقام برتر در حوزه گاز رسانی را به خود اختصاص دهد و قابل مقایسه با سایر شهر های کشور نیست.

معاون استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: دولت تدبیر و امید مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای تامین یا مهار آبهای سطحی شهرستان هزینه گذاشته است که در چندین سال گذشته این رقم و حتی این کار بی سابقه است . ایشان ابراز داشتند : مجوز کارخانه  فو لاد گستر شهرستان مرند در مورخه (۹/۱۱/۹۳) دریافت شده و در تلاشیم تا مراحل عملیاتی آنرا شروع کنیم. 

1

 2

 3

منبع : سایت فرمانداری مرند