هارای نیوز

خبری - تحلیلی

دستگیری سه نفر سارق / کشف 14 فقره سرقت در مرند

+0 به یه ن / بپسند
دستگیری سه نفر سارق / کشف 14 فقره سرقت در مرند

هارای نیوز - فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری ۲ نفر سارق و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت خبر داد.

۱یا

با وصول پرونده سرقت از خانه باغ ها و ساختمان های نیمه کاره و سرقت از معابر در حوزه استحفاظی شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با بررسی صحنه جرم و پس از یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعات بدست آمده و بررسی شیوه و شگردهای سرقتهای صورت گرفته و انجام یک سری تحقیقات محسوس و نامحسوس دو نفرسارق سابقه دار و حرفه ای با هویت های معلوم را شناسایی و دستگیر نمودند .

وی اظهار داشت: سارقان بعد از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفته ودر تحقیقات بعمل آمده به چندین فقره انواع سرقت شامل سرقت از خانه باغ ها و ساختمانهای نیمه کاره و سرقت از معابر اعتراف که با بازسازی صحنه های جرم تمامی سرقتها مورد تائید قرار گرفت.

این مقام انتظامی در آسیب شناسی  سرقت های صورت گرفته توسط متهمان رااعتیاد و عدم توجه مالباختگان به هشدارهای پلیسی دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند با اعلام اینکه سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی گردیده اند از شهروندان خواست در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰اعلام و در صورت داشتن هر گونه انتقادات و پیشنهادات و شکایات و تقدیرات از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.