هارای نیوز

خبری - تحلیلی

فرماندار مرند: کارخانجات و صنایع حق و حقوق کارگران را به طور کامل پرداخت نمایند

+0 به یه ن / بپسند

فرماندار مرند: 

کارخانجات و صنایع حق و حقوق کارگران را به طور کامل پرداخت نمایند

هارای نیوز - فرماندار مرند گفت : کارخانجات و صنایع ، حق و حقوق کارگران را به طور کامل پرداخت نمایند. به گزارش هارای نیوز جلسه کمیسیون کارگری شهرستان مرند با حضور اعضاء کمیسیون ، به ریاست کرمی معاون استاندار آذربایجان شرقی در محل فرمانداری برگزار شد.

K5

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با توجه به وظائف کمیسیون کارگری اظهار داشت: یکی از وظائف مهم کمیسیون کارگری رصد کردن مسائل و مشکلات حوزه کار و کارگری صنایع و کارخانجات است. وی افزود : هدف از تشکیل این جلسات پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالشهای احتمالی و تصمیم گیری به موقع در راستای رفع این مشکلات است. کرمی گفت: کارگران و کار فرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور را بر عهده دارند که تعامل دو طرفه انان مسیر دستیابی به اهداف را تسهیل می کند .

نماینده عالی دولت در شهرستان ابراز داشت : سیاستهای دولت تدبیر و امید آرامش را به فضای جامعه به ارمغان آورده و دستگاه های عضو می بایست در حل بحرانهای کارگری با نگاهی جامع و لزوم رعایت وضعیت کارگر و کارفرما تلاش کنند .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان اظهار داشت: با توجه به پایان سال و در پیش بودن فصل جدید باید تمامی کارخانجات و  صنایع حق و حقوق کارگران را به طور کامل پرداخت نموده و کارگران دغدغه مالی نداشته باشند . ایشان افزودند : پرداخت حق بیمه کارگران ، و پرداخت معوقات ادارات برق و گاز از اولویت برنامه های کارخانجات و صنایع باشد .

وی تصریح کرد :سرمایه ، نیروی انسانی و مدیریت از مهمترین مولفه های کار و تولید بوده و مجموعه مدیریت این شهرستان از نیرو های مولد برای رشد و توسعه کسب و کار حمایت کامل می کند .

در ادامه این جلسه هریک از مدیران کارخانجات و سایر واحد های تولیدی به بیان نقطه نظرات ، مسائل و مشکلات مربوط به این حوزه پرداختند .

1

2

سایت فرمانداری مرند