هارای نیوز

خبری - تحلیلی

امام جمعه مرند: امت اسلامی در مقابل اسرائیل جز مقاومت و گرفتن حق چاره ای دیگر ندارد

+0 به یه ن / بپسند
امام جمعه مرند:
امت اسلامی در مقابل اسرائیل جز مقاومت و گرفتن حق چاره ای دیگر ندارد


هارای نیوز : امام جمعه شهرستان مرند در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عکس العمل تبعییض آمیز شورای امنیت سازمان ملل پیرامون دفاع مشروع حزب الله را محکوم کرد.

به گزارش هارای نیوز ، امام جمعه شهرستان مرند در خطبه های نماز جمعه امروز ( 10 بهمن) ضمن تبریک پیشاپیش ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخی و سر آغاز دوران جدید در تاریخ جهان و بشریت امروز و   پایان دوران تحقیر و غارت دنیای اسلام در برابر  استعمار و سلطه گری غرب و شروع بیداری ،خود باوری و بازگشت به خویشتن اسلامی مسلمانان به وسیله ملت بزرگ ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده اظهار کرد: 36 سال دوران نظام اسلامی نه تنها تلاش و اقدامات ظالمانه مختلف دشمنان به رهبری آمریکا این شیطان بزرگ، بی نتیجه بوده بلکه تثبیت و صدور انقلاب اسلامی بیشتر و قوی تر شده موج عظیم بیداری اسلامی در سراسر جهان نیز آغاز شده است.

وی افزود: به برکت توکل به خداوند متعال ، پیروی از دستورات دین و ائمه اطهار (ع) و پشتیبانی از ولایت فقیه، این انقلاب عظیم حاصل شده است و اینک باید قدر بدانیم و شکر الهی را به جا آوریم و وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم.

خطیب خطبه های نماز جمعه گفت: پیشرفت های بزرگ علمی، نظامی و سیاسی ایران و تحقیر دشمنان و ظهور قدرت اسلام در سایر ماطق از جمله لبنان، فلسطین، یمن و به ویژه نامه حکیمانه رهبر عزیز به جوانان اروپا و آمریکا و سردرگمی و اختلاف عمیق در جبهه کفر و مزدورانشان از نتایج تاثیرات عمیق انقلاب اسلامی ایران در جهان است.

نعمت زاده تصریح نمود: اسلام هراسی شعار انحرافی است، هراس دشمنان در حقیقت از انقلاب اسلامی و بیداری و مقاومت اسلامی امت اسلامی است.

 وی در ادامه به محکومیت دفاع مشروع حزب ا… توسط شورای امنیت سازمان ملل و سکوت در قبال تجاوز تروریستی رژیم نامشروع و فاسد اسرائیل اشاره کرد و افزود: دفاع در خاک خود و جواب عمل تروریستی را محکوم میکنند اما زمانی که اسرائیل دست به تجاوز به خاک دیگری و کشتن فرماندهان بازدید کننده از مرز می زند سکوت اختیار میکنند در واقع امتیاز می دهند و در چنین شرایطی مسلمانان باید بدانند امروز امت اسلامی جز مقاومت و گرفتن حق چاره ای دیگر ندارد و این یعنی نابودی رژیم اسرائیل که به فضل الهی این امر مهم به زودی روی خواهد داد.

یاشیل وطن - پیام مرند