هارای نیوز

خبری - تحلیلی

مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند

+0 به یه ن / بپسند
فرماندار مرند:
مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند
 


هارای نیوز : فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم گفت: برنامه های گرامیداشت دهه فجر با مشارکت گسترده مردم و متفاوت تر از سالیان گذشته برگزار شود.

به گزارش هارای نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند؛ تقی کرمی با بیان اینکه ریشه تمام انقلاب ها مردمی است، اظهار داشت: جشن ها و برنامه های دهه فجر در شهرستان مرند باید با مشارکت مردم برگزار و حضور مردم در این ایام بسیار پررنگ باشد.

وی ادامه داد: جشن انقلاب متعلق به مردم بوده و آنها صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند و حق دارند برای این عظمت و افتخار خود ابراز شادمانی کنند.

وی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی را باید یک انقلاب فرهنگی دانست، افزود: انقلاب اسلامی ایران قبل از هر چیز دیگری سبقه فرهنگی دارد و نباید بحث فرهنگی را از انقلاب جدا کنیم چرا که پایه و اساس این انقلاب فرهنگ است و اگر این فرهنگ به یک ارزش تبدیل شود نتیجه بیشتری خواهد داشت.

ایشان افزودند : دستگاه های اجرایی دراجرای کار فرهنگی به هیچ وجه نباید دچار روز مره گی شوند ، اجرای برنامه های تکراری بدون پیام خاص برای نسل نو هیچ فایده ای برای تبیین آرمان های انقلاب ندارد.

فرماندار ویژه شهرستان مرند تاکید کرد : انتظار داریم در دهه مبارک فجر امسال برنامه های اجرا شود که به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته و پیشرفت‌های ایران اسلامی و دستاوردهای آن را به نسل جوان معرفی کنند.

وی گفت: مسئولان در برنامه‌ریزی‌های خویش باید به فرهنگ‌سازی، توجه به محتوای برنامه‌ها، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، تبیین شخصیت حضرت امام راحل در تمامی مراحل زندگانی و بازگویی وضعیت قبل و بعد پیروزی انقلاب اسلامی، تنوع و جذابیت و پرهیز از اجرای برنامه های تکراری و نوآوری و خلاقیت توجه ویژه ای داشته باشند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: دهه فجر امسال با شعار پیشرفت و اعتدال در پرتو اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با محوریت مردمی بودن مراسمات در شهرستان مرند برگزار خواهد شد.

کرمی با اشاره به نوع برنامه های مختلف در دهه فجر امسال گفت: امسال برنامه های متنوعی برای اجرای توسط دستگاه های ذیربط داریم   و امیدوارم بتوانیم گوشه ای از اهداف و دستاورد های انقلاب را به نمایش بگذاریم .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به افتتاح چندین پروژه مختلف در این ایام گفت: افتتاح باند دوم جاده مرند – جلفا- افتتاح شش کیلومتر از مسیر مرند – ایواوغلی- رونمایی از تولید واکسن دوگانه آنفولانزا – افتتاح کارخانه گرگین – کلنگ زنی موزه هنر های معاصر – افتتاح مرکز انتقال خون –افتتاح 202 واحد از مساکن مهر مرند  با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و چندین پروژه و برنامه های شاد فرهنگی ، مذهبی ، اجتماعی در این ایام خواهیم داشت .