هارای نیوز

خبری - تحلیلی

سرگرد قهرمان زاده ؛ سرپرست ناحیه مقاومت بسیج مرند شد

+0 به یه ن / بپسند

سرگرد قهرمان زاده ؛ سرپرست ناحیه مقاومت بسیج مرند شد

6

هارای نیوز : سرگرد قهرمانزاده طی حکمی از سوی سردار کریمیان؛ فرمانده سپاه عاشورا به عنوان سرپرست ناحیه سپاه مرند منصوب و از مدیریت سرهنگ قویدل تجلیل شد.

به گزارش هارای نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند، سرگرد قهرمانزاده طی حکمی از سوی سردار کریمیان؛ فرمانده سپاه عاشورا به عنوان سرپرست ناحیه سپاه مرند منصوب و از مدیریت سرهنگ قویدل تجلیل شد. روز چهارشنبه اول بهمن ماه مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه مرند با حضور معاونت اجرایی سپاه عاشورا ، امام جمعه مرند حجت السلام نعمت زاده ، معاون استاندار آذر بایجانشرقی و فرماندار ویژه شهرستان مرند، رئیس دادگستری ، دادستان عمومی و انقلاب مرند، امام جمعه یامچی، فرمانده نیروی انتظامی منطقه مرند، جانشین تیپ شهید اشراف مرند، اعضای شورای تامین شهرستان مرند ، جمعی از خانواده های شهدا ء و پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه مرند، برگزار شد.

11

حجت الا سلام والمسلمین نعمت زاده امام جمعه محترم شهرستان در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت :عظمت و شکوه و سربلندی کشور ایران ماحصل نیرو های مخلص است که در راس آن رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد .

وی گفت:ایران اسلامی کشوری بزرگ است با هدفهای بلند مرتبه اسلامی که اولین هدف آن مبارزه با تهاجمات فرهنگی می باشد .

حجت الا سلام والمسلمین نعمت زاده افزود : کشور ایران به رهبری مقام معظم رهبری و وحدتی که در بین مردم است تا به حال در برابر ظلم بیگانگان کوتاهی نکرده و نخواهد کرد و با تمام توان از حق و حقوق خود دفاع خواهد کرد .

2

در ادامه سرهنگ بهروزی معاونت اجرایی سپاه عاشورا با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم و از این فرصتها باید برای تبیین و شان و منزلت دستاورد های انقلاب اسلامی استفاده کنیم .

وی گفت: این انقلاب به برکت رهبری و وحدت مردم علاوه بر وجود تحریمها و فشار های مختلف هر روز سربلند تر از گذشته می شود و توانسته در عرصه بین المللی با اقتدار تمام ظا هر شود.

ایشان افزودند : دهه فجر فرصتی است که دستاورد های امقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا آنقدر گسترده است که دشمن همه جانبه بر علیه کشور بر خاسته و در سایه خون شهدا و رهبری فرزانه انقلاب اسا.

معاون اجرایی سپاه عاشورا گفت: دشمن از همه روشها در جهت تضعیف روحیه جوانان استفاده می کند و حتی پرورش گروههای تروریستی همگی در این جریانات و بر علیه اسلام و کشور اسلامی ایران است .

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ علی قویدل ، طی حکمی سرگرد جواد قهرمان زاده به عنوان سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرند منصوب گردید .

1 5 6 7 8