هارای نیوز

خبری - تحلیلی

بخشدار مرکزی مرند : کلیه ادارات عملکرد 36 ساله خود را ارائه دهند

+0 به یه ن / بپسند

بخشدار مرکزی مرند : 

کلیه ادارات عملکرد 36 ساله خود را ارائه دهند

کلیه ادارات عملکرد ۳۶ ساله خود را ارائه دهند .

هارای نیوز : بخشدار مرکزی مرند گفت: کلیه ادارات عملکرد 36 ساله خود را ارائه دهند. جلسه کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر شهرستان مرند در ساختمان فرمانداری مرند و به ریاست امیری راد بخشدار مرکزی و مسئول ستاد دهه فجر شهرستان  مرند برگزار شد.


در این جلسه که جمعی از اصحاب رسانه نیز حضور داشتند مسئولین و نمایندگان کمیته ها پیشنهادات نهایی خود را اعلام کردند.

امیری راد گفت: امسال کمیته ارزیابی بیشتر از سالهای قبل فعالیت خواهد داشت و اقدامات کمیته ها را رصد خواهد کرد.

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان مرند اظهار کرد: تلاش شده است در برنامه های امسال تا حد زیادی تفاوت و نوع آوری وجود داشته باشد و مردم محور بودن برنامه ها بسیار مورد نظر است که یقیناً نافذتر و مقبول تر خواهد بود.

امیری راد با اشاره به خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی در طول ۳۶ سال گفت: برای  نشان دادن خدمات نهادهای مختلف در این ۳۶ سال  از دوران پر برکت انقلاب اسلامی نمایشگاه عملکرد ادارات و نهادها در سالن اداره ارشاد از نخستین روز دهه فجر برگزار میگردد و تا آخر دهه مبارک فجر دایر خواهد بود .

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان مرند  از همه ادارات دستگاههای دولتی خواست  در اسرع وقت عملکرد خودشان را در قالب پوستر و بنر آماده و به دبیر خانه ستاد واقع در فرمانداری شهرستان ویژه  مرندتحویل دهند

بخشدار مرکزی مرند بر فضاسازی مناسب در سطح شهر و روستاها تاکید کرد و از نصب بنرهای یکدست و مناسب در ایام الله دهه فجر امسال توسط ادارات در سطح شهر و محوطه هر اداره خبر داد.

افتتاح چندین پروژه مهم در شهرستان مرند موضوع دیگری بود که وی بدان اشاره نمود و افتتاح باند دوم جاده مرند – جلفا عنوان کرد.- پایگاه انتقال خون در مرند -افتتاح چندین طرح توسط اداره امور برق – را از مهمترین آنها را نام برد وافزود: یکی از ابتکار ستاد امسال در طول مسیر راهپیمایی استقرار ایستگاه نقاشی ویژه کودکان نیز برگزار خواهد شد

وی در خاتمه این جلسه با اشاره به اینکه مردم ولایت مدار ومتدین شهرستان مرند با حضور حماسی خودشان در تمامی صحنه ها شعور سیاسی و بینش اسلامی و وفاداری به آرمانهای مقدس حضرت امام خمینی رحمت اله و خون پاک شهدای گرانقدر در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری امسال باشکوهتر از سالهای گذشته در مراسم راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن همراه و همگام با مسئولین شرکت کرده و حضور حماسی خودشان را به نمایش و باردیگر اهداف دشمنان مخصوصا استکبار جهانی را مات و حیرت زده خواهند کرد.