هارای نیوز

خبری - تحلیلی

دستبند پلیس بر دستان سارق خانه باغ ها در مرند

+0 به یه ن / بپسند

سرهنگ علی طاحونی خبر داد:

دستبند پلیس بر دستان سارق خانه باغ ها در مرند

فرمانده‌ی انتظامی مرند از دستگیری یک سارق با ۱۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خانه باغ‌ها خبر داد.

Capture


به گزارش هارای نیوز به نقل از یاشیل وطن ، سرهنگ «علی طاحونی» در جمع خبرنگاران گفت: با وصول پرونده‌ی سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و خانه باغ‌ها در حوزه‌ی استحفاظی شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: عوامل آگاهی این شهرستان با همکاری مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان با بررسی صحنه جرم و پس از یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعات بدست آمده و بررسی شیوه و شگردهای سرقت‌های انجام شده و انجام یک سری تحقیقات محسوس و نامحسوس سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای با هویت معلوم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: سارق پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و در تحقیقات، به چندین فقره انواع سرقت شامل سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و خانه باغ‌ها اعتراف کرد که با بازسازی صحنه‌های جرم همه‌ی سرقت‌ها تأئید شد.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان مرند با بیان اینکه سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ اعلام و در صورت داشتن هر گونه انتقادات و پیشنهادات و شکایات و تقدیرات از عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.