هارای نیوز

خبری - تحلیلی

معاون استاندار: نگاه دولت تدبیر و امید، نگاهی با رویکرد عمران و آبادانی است

+0 به یه ن / بپسند

معاون استاندار:

نگاه دولت تدبیر و امید، نگاهی با رویکرد عمران و آبادانی است


0

هارای نیوز : معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: نگاه دولت تدبیر و امید، نگاهی با رویکرد عمران و آبادانی است.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از سایت فرمانداری مرند، جلسه بررسی مشکل احداث پست برق ۱۳۲ کیلو ولت روستای فارفار در اراضی ملی واقع در روستای اربطان به ریاست معاون استاندار آذربایجان شرقی ، معاون فرماندار ، بخشدار یامچی و با حضور دهیار و روسای شورای اسلامی و ریش سفیدان این روستا در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند، هفته وحدت را یکی از تدابیر مهم امام (ره) برای حفظ وحدت و یکپارچگی امت اسلامی عنوان کرد و افزود: این هفته تمامی مسلمانان باید برای انسجام و نزدیک تر شدن فرق اسلامی تلاش کنند. کرمی نگاه دولت تدبیر و امید را نگاهی با رویکرد عمران و آبادانی توصیف کرد و گفت : خدمت رسانی در سایه ولایت و رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید از وظائف خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است وی گفت :انقلاب اسلامی حاصل خون پاک شهدایی است که در راه رسیدن به استقلال  و دست یابی به شرافت و اقتدار ایران اسلامی، جانفشانی کردند و مسئولین موظفند در جهت تحقق منویات مقام عظمای ولایت و رهبری و بکار بستن سیاست های دولت تدبیر وامید همت مضاعفی داشته باشند.

معاون استاندار در ادامه با اشاره به مجتمع دامپروری شهرستان مرند که در بخش یامچی واقع شده است افزود : مجتمع دامپروری یامچی که در طول هفت سال ( ۸۵ الی ۹۲ ) گذشته فقط یک میلیارد اعتبار تخصیص داده شده بود ولی در سال جاری به همت دولت بالای یک میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل این مجتمع تخصیص داده شده است.

وی در ادامه با اشاره به رفع مشکل برق منطقه یکانات اظهار داشت: متاسفانه چندین سال بود که برق منطقه یکانات وابسته استان آذربایجان غربی بود که در سایه تلاش مدیران توانستیم با هزینه کرد مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان برق منطقه را از استان آذربایجان غربی جدا و به برق شهرستان مرند متصل کنیم. کرمی در ادامه با اشاره به اصلی ترین مشکل منطقه گفت : بیشترین دغدغه ما حل بخشی از مشکلات مردم از جمله بیکاری است و در جهت رفع این مشکل نیاز به حمایتهای سرمایه گذاران داریم و در این خصوص باید زیر ساختهای لازم برای ورود سرمایه گذار را فراهم کنیم که یکی از زیر ساختها و از اساسی ترین آنها وجود برق برای احداث کارخانه یا موارد دیگر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود :اهالی محترم روستا با حمایتهای خود از احداث پست برق ۱۳۲ کیلو ولت می توانند قدمهای بزرگی در جهت توسعه و پیشرفت منطقه و حتی فرزندان خود داشته باشند . وی در ادامه با اشاره به سفر وزیرمحترم نیرو در خرداد سال جاری گفت: با قول مساعدی که وزیر نیرو در خصوص احداث پست برق در منطقه داده بودند و با مطالعات صورت گرفته محل روستای اربطان در نظر گرفته شده  است و دولت تدبیر و امید تنهابرای احداث پست برق این روستا مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است که قدمی مناسب برای توسعه شهرستان است.

وی افزود : با احداث و راه اندازی این پست برق ۱۲۰ نفر صاحب شغل می شود که قدم مثبتی برای کاهش نرخ بیکاری شهرستان است. در ادامه در خصوص محوریت جلسه و مشکلات موجود در روستا به بحث و بررسی پرداختند.

2 3 1  


آچار سؤزلر : استاندار, دولت,