هارای نیوز

خبری - تحلیلی

عرضه آیفون مینی در سال آینده ؟!؟

+0 به یه ن / بپسند

عرضه آیفون مینی در سال آینده ؟!؟


iPhone mini launching this year itafzar.net  عرضه آیفون مینی در سال آینده ؟!؟

معرفی آیفون مینی در ۲۰۱۵

هارای ینوز - آی تی افزار: در سال ۲۰۱۴ میلادی، شرکت اپل خبر از عرضه آیفون ۶ و ۶ پلاس را داد و مدتی پس از معرفی آن ها آیفون ۶ را در اندازه ۴٫۷ اینچی و آیفون ۶ پلاس را به عنوان یک فبلت بزرگ روانه بازار کرد. ورود آیفون ۶ پلاس به بازار برای اپل یک حرکت مثبت به حساب می آمد اما مشکلات خاص خود را به همراه داشت.

اگر به یاد داشته باشید، خبر از این شد که اپل آیفون جدیدی را با صفحه نمایش کوچک تر به نام آیفون مینی عرضه می کند که از لحاظ اندازه چیزی شبیه به آیفون ۵ و ۵ اس خواهد بود. گوشی هوشمندی که به راحتی در جیب شلوار شما جا می گیرد و هنوز هم برای چک کردن ایمیل، شبکه های اجتماعی و کارهای معمولی بسیار مناسب است.

اما خوب سوال اینجاست که آیا اپل کار درستی انجام می دهد؛ با وجود تلفن های هوشمند با صفحه نمایش های بزرگ هم چون آیفون ۶ و ۶ پلاس نسخه کوچک تر را بسازد و آن را روانه بازار کند؟

شایعات ادعا می کند که در واقع شرکت اپل مشغول به ساخت نسخه مینی پرچم دار فعلی است (آیفون ۶ مینی و یا آیفون ۶ اس مینی) و ده روز پیش زمزمه ها پیرامون این مهم شروع شدند.

با توجه به گزارشات اخیر، یک شرکت سرمایه گذار در ایالات متحده آمریکا به نام Zacks اعلام کرده است آیفون مینی در سال ۲۰۱۵ با قیمتی بسیار ارزان تر عرضه می شود.

در حال حاضر ارزان ترین محصول شرکت اپل آیفون ۵ سی است. حال واقعا انتظار می رود که اپل با عرضه مدل جدید پرچم دار خود، قیمت ارزانی برای آن در نظر گیرد. اما آیا این شرکت امکانات و ویژگی های مختلفی را برای قیمت پایین تر قربانی خواهد کرد؟

برخی معقتد اند که اپل باید ساخت و عرضه محصولات رده پایین را بیش تر کند؛ چرا که این گونه می تواند درصد بیش تری از بازار تلفن های هوشمند را از آن خود کند. به هر حال تلفن های با صفحات کوچک تر نیز مشتریان خود را پیدا خواهند کرد.

اپل به عنوان یک شرکت بزرگ باید سلایق تمامی کاربران را تامین کند و همچنین از لحاظ مالی هم خریدار می بایستی قدرت خرید آن ها را نیز داشته باشند. حال چیزی که انتظار می رود راه اندازی یک خط تولید گوشی هوشمند ۴ اینچی از سوی اپل است.