هارای نیوز

خبری - تحلیلی

در شرایط سختی ؛ همراه اول ، همراه مردم نیست

+0 به یه ن / بپسند

پیام یک شهروند - هارای نیوز

در شرایط سختی ؛ همراه اول ، همراه مردم نیست / قطعی تلفن همراه شهروندان ازسوی همراه اول


در شرایط سختی ؛ همراه اول ، همراه مردم نیست...! این در حالی است که شعار همراه اول « هیچکس تنها نیست ! » می باشد. اما همراه اول در مواقع سخت و بحرانی مشتریانش را تنها می گذارد و شعار خودش را با این گونه سوء مدیریت خود به زیر سوال می برد! بنابراین از این جهت، مدیریت مشتری مداری اپراتور همراه اول تحسین برانگیز است...!




باید پذیرفت هر آنچه نصیب یک سازمان و تشکیلات خدمات ده ،تولید گر و مرکز تجاری و ... می شود از جانب مشتری است و مشتری در حقیقت یک اصل انکار نشدنی برای تمام سازمانها و بنگاههای مالی و غیرمالی بحساب می آید و مشتری مداری از همه مهمتر است. 

حال با این تعبیر مشاهده می شود که مدیریت همراه اول با تعرفه های گزافی که از مردم می گیرد نه تنها ارزش مشتریان خود را حفظ نمی کند بلکه در اقدامی غیر منتظرانه بخاطر بدهی حتی چند هزار تومانی تلفن همراه مشتریانش را قطع می کند!


براستی ! مدیریت همراه اول چه پاسخی در قبال این همه مدیریت منفی و نارضاکننده خود دارد..!؟ آیا اینهمه درآمدهای میلیاردی که هر ماه و سال نصیب شان می گردد از جیب همین مشتریانش نیست...!؟


این در حالی است مشتریانی که در طول سال خوش حساب محسوب می شوند و به موقع قبض خود را به حساب همراه اول واریز می کنند اما همین که یک موقع از روی فراموشی یا رکود بازار و نبود پول کافی نتوانند هزینه های روزانه و ماهیانه زندگی خود را تامین کنند و شاید هم نتوانند قبض این همراه اول غول پیکر! را پرداخت نمایند باید در اسرع وقت با قطعی و محرومیت ازخدمات همراه اول مواجه شوند...!

بخصوص با این وضعیت اقتصادی که اقتصاد تمام مناطق کشور در رکود مطلق بسر می برد و گذران زندگی برای همه حتی طبقه متوسط به سختی همراه است و همه شعارها و گفته ها طبق نظر کارشناسان مستقل اقتصادی پوچ اند و با واقعیات اقتصادی ایران هیچ تناسبی ندارد با این شرایط متاسفانه یک خدمات دهنده ارتباطی در عصر ارتباطات و فن آوری اطلاعات اقدام به قطع کردن تلفن همراه مشتریان و شهروندانش می نماید و با این عملکرد مشتری مداری همراه اول می توان اینچنین تحلیل کرد که :

همراه اول در شرایط سختی ، به هیچ وجه همراه مردم نیست...!