هارای نیوز

خبری - تحلیلی

با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛ فرمانداران جدید خداآفرین، سراب و اهر معرفی شدند

+0 به یه ن / بپسند
با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛
فرمانداران جدید خداآفرین، سراب و اهر معرفی شدند

استاندار آذربایجان شرقی امروز (پنج‌شنبه) در دو نشست جداگانه فرمانداران جدید خداآفرین، سراب و اهر را معرفی کرد.

هارای نیوز : دکتر اسماعیل جبارزاده صبح امروز در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خداآفرین، ضمن قدردانی از خدمات داود گرشاسبی، فرماندار پیشین خداآفرین، امین امینیان را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

وی همچنین گرشاسبی را به عنوان جایگزین سید محمد عابدی فرماندار پیشین سراب معرفی کرد.

همچنین بعد از ظهر امروز با حضور استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، عابدی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

دکتر جبارزاده همچنین از خدمات و تلاش‌های رضا صدیقی در مدت 58 ماه تصدی مسوولیت فرمانداری اهر قدردانی کرد.

آشنایی با فرماندار جدید خداآفرین

امین امینیان، متولد سال 1349 در هریس، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و عضویت در شورای اسلامی شهر هریس، عضویت در هیات موسس دانشگاه پیام نور هریس، عضویت در شورای اجرایی و هماهنگی انجمن اسلامی معلمان آذربایجان شرقی و معاونت فرمانداری کلیبر از جمله سوابق کاری او به شمار می‌رود.

آشنایی با فرماندار جدید سراب

داود گرشاسبی، متولد 1347 در شهرستان خلخال، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی بوده و پیش از این مسوولیت‌هایی همچون معاون ادارات ارشاد و اوقاف خلخال، بخشدار قشلاق‌دشت و جعفرآباد بیله‌سوار در استان اردبیل و کارشناس امور دهستان‌ها و کارشناس سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل و فرمانداری‌های خلخال و بستان‌آباد را بر عهده داشته است.

آشنایی با فرماندار جدید اهر

سید محمد عابدی، متولد سال 1344 در قم، اصالتا اهل شهرستان خوی و دارای مدرک کارشناسی جغرافیاست که پیش از این سمت‌های مختلفی همچون بخشداری مشکین‌شهر و معاونت فرمانداری‌های مشکین‌شهر، اهر و شبستر را عهده‌دار بوده و به مدت پنج سال نیز فرمانداری چالدران در آذربایجان غربی را بر عهده داشته است.


کلمات کلیدی :

نوشته شده در   پنجشنبه 4 دی 1393  ساعت  19   توسط   مدیر کل پورتال


آچار سؤزلر : استاندار, آذربایجان,