هارای نیوز

خبری - تحلیلی

فرماندار ویژه مرند: باید از ظرفیت شهرستان در جهت جذب گردشگر استفاده کنیم

+0 به یه ن / بپسند

فرماندار ویژه مرند:

باید از ظرفیت شهرستان در جهت جذب گردشگر استفاده کنیم

در سالهای گذشته یکی از دغدغه های ما در بحث اسکان مسافران و گردشگران بود ولی امسال با راه اندازی دو مجموعه بزرگ از جمله کاروانسرای عباسی و مهمانسرای ایرانگردی و جهانگردی توانسته ایم این مشکل را حل کنیم.

0

هارای نیوز : به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند ، جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان با حضور اعضا محترم ستاد سفر های شهرستانی به ریاست معاون استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ضمن تشکر از زحمات اعضا ستاد گفت: با همدلی و تلاش اعضا محترم ستاد خدمات سفر ، در سال گذشته شهرستان مرند به عنوان یکی از شهرستانهای برتر در حوزه استقبال از مسافران و گردشگران انتخاب شد که مایه افتخار است. 

وی با اشاره به قدمت شهرستان مرند افزود : شهرستان مرند یکی از شهرهای تاریخی با قدمت تاریخی زیاد است و باید از این ظرفیت شهرستان در جهت جذب گردشگر به صورت احسن استفاده کنیم. 

کرمی گفت: خدمات سفر در اصل جلب رضایتمندی مشتریان است و استقبال خوب و ارائه خدمات بهتر برای مسافران و گردشگران باعث ایجاد روحیه و نشاط در مسافران می شود . 

معاون استاندار آذربایجان شرقی افزود : در سالهای گذشته یکی از دغدغه های ما در بحث اسکان مسافران و گردشگران بود ولی امسال با راه اندازی دو مجموعه بزرگ از جمله کاروانسرای عباسی و مهمانسرای ایرانگردی و جهانگردی توانسته ایم این مشکل را حل کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان مرند افزود : سالهای قبل در بحث اسکان مسافران نتوانسته ایم نتیجه مطلوبی بگیریم ولی با تلاش و پیگیری استاندار محترم آذربایجان شرقی دکتر جبارزاده موفق به راه اندازی کاروانسرای عباسی شدیم که در جهت جذب گردشگر و مسافرباید بهتر عمل کنیم. 

وی گفت: دستگاه های ذیربط از جمله پایانه – صنعت ، معدن و تجارت و… در امر ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران نهایت تلاش خود را بکار گیرند و با نظارت مستمر به مجموعه های خود در رضایتمندی گردشگران و مسافران اقدام کنند . معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند اظهار داشت: اداره میراث فرهنگی با حضور در روستاهایی که جاذبه گردشگری دارند با همکاری بخشداران در جهت آموزش دهیاران و اهالی محترم در جهت خدمات رسانی بهتر اقدام کنند . 

کرمی افزود :استفاده از تابلوهای متنوع و جذاب در جهت راهنمایی و معرفی آثار تاریخی برای گردشگران صورت گیرد . وی با اشاره به اهمیت هماهنگی بین دستگاههای عضو ستاد در جهت پیشبرد امور، آمادگی کامل تمامی کمیته ها را در جهت خدمات رسانی به گردشگران را خواستار شدند. 

وی افزود: برنامه ریزی، ساماندهی، هماهنگی و بهره گیری از توان و امکانات سازمان ها و نهادهای عضو ستاد بویژه در ایام تعطیلات، ترویج فرهنگ سفر و برنامه ریزی برای توزیع سفر به مناطق کمتر شناخته شده و مقاصد جدید گردشگری می تواند در جهت شناساندن آثار شهرستان مفید واقع شود . در این جلسه جناب آقای جدایی رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان به عنوان دبیر ستاد و جناب آقای اصغر پور معاون فرماندار به عنوان مسئول هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان معرفی شدند. در ادامه اعضا محترم حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در رابطه با محوریتجلسه پرداختند.

1 2 3

کلمات کلیدی :