هارای نیوز

خبری - تحلیلی

برنامه های دهه فجر با همکاری مردم و تشکلهای مردمی با شکوهتر از گذشته برگزار شود

+0 به یه ن / بپسند

بخشدار مرکزی مرند :

برنامه های دهه فجر با همکاری مردم و تشکلهای مردمی با شکوهتر از گذشته برگزار شود

11

هارای نیوز :
جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر کمیته تخصصی بانوان به ریاست امیری راد بخشدار مرکزی و مسئول ستاد دهه فجر شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد .

امیری راد ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امید است در دهه فجر امسال زنان با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بهره گیری از اقدامات و برنامه ریزیهای مناسب دولت تدبیر و امید ، توانمندی های خود را به خوبی نشان دهند . 

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان مرند افزود : کمیته های تخصصی بانوان با تشکیل هسته هایی در بین خود کمیته ها ضمن تقسیم بندی وظایف و برنامه ریزی مناسب در جهت باشکوه برگزار کردن مراسمات دهه فجر امسال تلاش کنند . 

وی تاکید کرد : با توجه به جو حاکم بر کشور و تحریمهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی لازم است که برنامه های دهه فجر امسال با همکاری مردم و تشکلهای مردمی با شکوهتر از گذشته برگزار شود .

امیری راد گفت: آحاد جامعه به ویژه مسئولان باید سعی کنند که بیشتر از گذشته عزم ملی ، وحدت ملی ، و احساس دلبستگی ملت به نظام و ولایت را در برنامه های خود گنجانده و به جهانیان نشان دهند . 

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان تصریح کرد : فراهم سازی زمینه مشارکت بانوان در برنامه های این ایام ، تبیین نقش بانوان در پیروزی انقلاب را از جمله وظایفی عنوان کرد که بر عهده کمیته امور بانوان است. در این جلسه میرزالو کارشناس امور بانوان فرمانداری و مسئول کمیته دهه فجر امور بانوان شهرستان با ارائه گزارشی آمادگی بانوان را در جهت بهتر برگزار نمودن مراسمان دهه فجر اعلا نمود . 

در ادامه این جلسه نمایندگان بانوان ادارات به ارائه راهکار های مختلف برای هر چه با شکوهتر برگزار کردن برنامه های ایم الله دهه فجر پرداختند.


22