هارای نیوز

خبری - تحلیلی

مدیر عامل منطقه آزاد ارس : بزودی احداث پروژه فرودگاه ارس آغاز می شود

+0 به یه ن / بپسند

مدیر عامل منطقه  آزاد ارس :
بزودی احداث پروژه فرودگاه ارس آغاز می شود

با صدور مجوز های لازم: بزودی احداث پروژه فرودگاه ارس آغاز می شود

هارای نیوز : مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس گفت: مجوزهای لازم برای احداث فرودگاه ارس اخذ شده و بزودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.
به گزارش هارای نیوز به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی با اعلام این خبر افزود: این فرودگاه در زمینی به مساحت 300 هكتار احداث می شود.

وی افزود: فرودگاه ارس جزو پروژه های اولویت دار منطقه آزاد ارس برای سرعت بخشیدن به اهداف توسعه ای می باشد كه با موافقت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی كشور و با تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: در راستای سهولت تردد و تكمیل نیازهای لازم برای تردد آسان گردشگران و سرمایه گذاران و همچنین صادرات كالاهای صنعتی و كشاورزی به بازارهای هدف، فرودگاه ارس با ظرفیت فرود هواپیماهای بزرگ تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

عرب باغی با اشاره به نقش مهم حمل و نقل و وجود زیرساخت های لازم جهت دستیابی به استراتژی های تعیین شده، گفت: یكی از ملزومات اصلی جذب سرمایه گذاران به منطقه وجود زیرساخت های قوی حمل و نقل هوایی است كه در این راستا این پروژه مهم با سرعت هرچه تمام اجرا می شود.