هارای نیوز

خبری - تحلیلی

سرهنگ علی طاحونی خبر داد: سارقین احشام در چنگ پلیس مرند

+0 به یه ن / بپسند

سارقین احشام در چنگ پلیس مرند

هارای نیوز : فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: سارقان حرفه‌ای احشام در شهرستان مرند پس از دستگیری به چهار فقره سرقت احشام اعتراف كردند.

به گزارش هارای نیوز به نقل از سایت پیام مرند، علی طاحونی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران آگاهی شهرستان مرند، چندی پیش از سرقت احشام در اراضی یكی از روستاهای اطراف مرند ( گلین قیه) مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی تصریح كرد: با تلاش بی‌وقفه ماموران آگاهی شهرستان مالخر احشام با هویت معلوم شناسایی و با راهنمایی وی سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار احشام به نام‌های «الف- س»، «س-م» و «م- الف» شناسایی و دستگیر شدند.

طاحونی اظهار داشت: متهمان به سرقت هشت راس گوسفند كه طی چهار فقره و به صورت شبانه با استفاده از خودروی نیسان و سواری پیكان اقدام به سرقت می‌كردند اعتراف كه پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند با اشاره به اینكه سارقان از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌كنند اظهار داشت: دامداران توصیه‌های پلیس را در پیشگیری از سرقت احشام جدی بگیرند و هر گونه موارد مشكوك را به مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص عملكرد ماموران انتظامی با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.