هارای نیوز

خبری - تحلیلی

تقی كرمی: دولت تدبیر و امید توانسته به تعهدات خود به خوبی عمل كند

+0 به یه ن / بپسند

دولت تدبیر و امید توانسته به تعهدات خود به خوبی عمل كند

هارای نیوز : فرماندار مرند گفت: دولت تدبیر و امید توانسته به تعهدات خود به خوبی عمل كند

به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند ،كرمی معاون استاندارآذربایجان شرقی به همراه دكتر حسن نژاد با حضور در روستای مركید از توابع بخش یامچی ضمن بازدید از مراحل پیشرفت ساخت سالن ورزشی و كلنگ زنی دومین طرح هادی روستای مركید به سخنرانی در مسجد جامع این روستا پرداخت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند اظهار داشت : اتحاد ، همدلی و وحدت میان مسئولین و دستگاه های اجرایی كه وجود دارد باعث پیشرفت امورات شهرستان شده است.

وی ضمن تشكر از زحمات دكتر حسن نژاد نماینده محترم مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود : نماینده محترم مردم مرند وجلفا در مجلس شورای اسلامی زحمات فراوانی در جهت تامین اعتبار پروژه های این روستا برداشته كه جای تشكردارد .

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی دولت افزود : دولت تدبیر و امید در تامین منابع مالی كشور در مضیقه است اما دولت با برنامه ریزیهای درست و اصولی خود اجازه نداده در راستای پیشرفت و توسعه كشور كوتاهی صورت گیرد .

وی افزود : دولت تدبیر و امید در طی یكسال ونیم از خدمات رسانی خود اجازه نداده تا تحریمهای جدیدی بر علیه كشور وضع شود وحتی در تلاش است تا تحریمهای قبلی را رفع كند .

كرمی گفت: دولت تدبیر و امید توانسته بود جه های استانی را تا ۱۰۰ درصد تخصیص دهد كه در تاریخ كشور بی سابقه است .

ایشان در ادامه با اشاره به نیمه تمام گذاشتن پروژه ها از سوی پیمانكاران ابراز داشت : در سالهای گذشته پیمانكاران پروژه های زیادی را اجرا كرده اند ولی نتوانسته اند ریالی از سوی دولت دریافت كنند اما دولت تدبیر و امید برای اولین بار سعی دارد بدهی پیمانكاران را پرداخت و نكته امیدی در آنها ایجاد كند .

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت اعتبارات شهرستان بیان داشت : كل اعتبارات شهرستان ۲۳ میلیارد تومان است و این مقدار نسبت به سالهای گذشته پیشرفتهای فراوانی داشته كه این در حالی است ۱۱/۵درصد سال ۹۱ و ۱۸ درصد سال ۹۲ بوده است ولی دولت تدبیر و امید توانسته بیش از ۷۰ درصد و در برخی موراد تا ۱۰۰ درصد اعتبارات را اختصاص دهد .

كرمی گفت: دولت تدبیر و امید برآمده از خود ملت است و باید تلاش كنیم تا در رفع مشكلات به دولت كمك كنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش قیمت نان اظهار داشت : دولت گندم را از كشاورزان هر كیلو ۱۱۵۰ تومان خریداری می كند و با وجود قیمت تمام شده آن به رقم ۱۱۶۰ تومان می رسد ، آنرا به قیمت ۴۶۵ تومان در اختیار كارخانه های آرد سازی و نانوایان قرار میدهد و هدف از افزایش قیمت نان بالا بردن كیفیت و جلوگیری از پرت نان است .

فرماندار ویژه شهرستان مرند خاطر نشان شد : دولت تدبیر و امید در تلاش است تا با اولویت بندی پروژه های نیمه تمام در سال آینده این پروژه ها را به اتمام برساند .

كرمی اظهار داشت : همه تلاش دولت این است كه مردم زندگی راحت تر و نگرانی كمتری داشته باشند و دولت توانسته به تعهدات خود به خوبی عمل كند .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند ،كلنگ زنی مسیر ۱۶ و ۲۵ متری خیابان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و بازدید از مراحل پیشرفت سالن ورزشی روستا با اعتبار ۴۸۵ میلیون تومان با پیشرفت فیزیكی ۸۰ درصد را در ابتدای ورود خود داشته است.

00

4

1

3


آچار سؤزلر : دولت,