هارای نیوز

خبری - تحلیلی

تمامی دستگاه های اداری شهرستان موظف به همكاری قاطع از سرمایه گذار هستند

+0 به یه ن / بپسند

معاون استاندار:

تمامی دستگاه های اداری شهرستان موظف به همكاری قاطع از سرمایه گذار هستند

1

هارای نیوز : فرماندار مرند گفت: تمامی دستگاههای اداری شهرستان موظف به همكاری قاطع از سرمایه گذار هستند.

به گزارش هاری نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند، كرمی معاون استاندار با مهندس قنبری مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا در محل دفتر كار خود دیدار كرد .

این دیدار در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان در جهت راه اندازی كارخانه گرگین صورت گرفت .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند اظهار داشت : با ایجاد زیر ساختهای لازم باید زمینه سرمایه گذاری در شهرستان را فراهم كنیم و این شهرستان ظرفیتهای زیادی برای سرمایه گذاری دارد .

وی ب اشاره به موقعیت مناسب شهرستان برای سرمایه گذاری افزود : شهرستان مرند با قرار گرفتن در شاهراه اروپا و آسیا و همچنین در حوزه های صنعتی ، تولیدی ، گردشگری ،معدن، كشاورزی دارای پتانسیلهای فراوانی برای سرمایه گذاری است .

كرمی ابراز داشت : مسئولان برای مسائل اقتصادی اهمیت زیادی بدهند و سرمایه گذاران و كارآفرینان را حمایت كنند چرا كه دولت و نظام برای حل مشكلات مردم در تلاش است .

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: بزرگترین و اساسی ترین دغدغه ، ایجاد اشتغال است وهر عزیزی در حمایت از كار و تولید و ایجاد اشتغال قدم بردارد مورد حمایت فرمانداری و سایر دستگاه های شهرستان قرار می گیرد .

ایشان با اشاره به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان بیان داشت : در صورت رفع مشكل راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی بسیاری از مشكلات شهرستان حل خواهد شد .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: اینجانب تمامی دستگاه های اداری شهرستان را موظف به همكاری قاطع از سرمایه گذار در شهرستان نموده ام.

در ادامه مهندس قنبری مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا از آمادگی خود برای سرمایه گذاری در شهرستان خبر داده و افزود : تمام تلاش خود را در جهت راه اندازی و ایجاد اشتغال در شهرستان به كار خواهم گرفت .

وی گفت: برای راه اندازی كارخانه گرگین ( كائولن پیش ساخته نسوز ) برای حمایت فرمانداری و سایر دستگاه های ذیربط نیازمندم.

وی اظهار داشت : در مرحله اول برای راه اندازی این كارخانه به تعداد ۳۰ نفر و در مراحل بعدی نزدیك به ۱۰۰ نفر نیروی انسانی نیاز خواهیم داشت .

شایان ذكر است در این دیدار اصغر پور معاون فرماندار ، امیری راد بخشدار مركزی ،رضوی رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت ، محمد زاده رئیس اداره كار تعاون و رفاه اجتماعی ، حیدری رئیس شورای بخش مركزی در این دیدار حضور داشتند .

2