هارای نیوز

خبری - تحلیلی

بخشدار رمكزی: دهیاران به عنوان سفیران حوزه ایمنی در محل زندگی خود ایفای نقش می كنند

+0 به یه ن / بپسند

 علی امیری راد؛ بخشدار مركزی : 

دهیاران به عنوان سفیران حوزه ایمنی در محل زندگی خود ایفای نقش می كنند

2

هارای نیوز : علی امیری راد؛ بخشدار مركزی گفت:  دهیاران به عنوان سفیران حوزه ایمنی در محل زندگی خود ایفای نقش می كنند.

به گزارش  هارای نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند ، همایش طرح رزمایش انتظامی ترافیكی شهرستان مرند ویژه دهیاران با حضور سرگرد زرپرور جانشین پاسگاه راهنمایی و رانندگی مرند – تبریز به ریاست امیری راد بخشدار مركزی در محل فرمانداری تشكیل شد.

امیری راد بخشدار مركزی اظهار داشت: دهیاران, مدیر بحران روستا بوده و باید قبل از هر چیز اقداماتی برای جلوگیری از بحران انجام داده تا در هنگام بروز بحران آمادگی لازم را داشته و در اسرع وقت اقدام نمایند.

‌ بخشدار مركزی افزود : اهداف مدیریت بحران در روستا شامل استفاده بهینه از توان دهیاری‌ها و ظرفیت های محلی برای كنترل حوادث ، ایجاد آمادگی و توانایی در جامعه روستایی برای پیشگیری ،آمادگی و مقابله با حوادث غیر مترقبه و ارتقاء سطح ایمنی در برابر حوادث طبیعی و برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فصل سرما و مشكلات ترافیكی راه روستایی افزود : دهیاران محترم در جهت ایمن سازی راه روستایی خود بیشتر تلاش كنند.

امیری راد گفت: دهیاران به عنوان سفیران حوزه ایمنی در محل زندگی خود ایفای نقش می كنند تا ایمنی را به راههای روستایی ببخشند.

وی افزود: در جهت بررسی مشكلات ترافیكی محور های مواصلاتی روستا های محل زندگی خود دهیاران مشكلات محور های مواصلاتی خود را جهت اتخاذ تدابیر لازم گزارش نمایند.

بخشدار مركزی ادامه داد: دهیاران به عنوان نماینده عالی دولت و مسئول اجرایی در روستا هستند و در تلاش برای ایجاد تعامل بیشتر با ادارات در جهت رفع مشكلات روستا باشند.

1

در ادامه سرگرد زر پرور جانشین پاسگاه پلیس راه مرند –تبریز طی سخنانی گفت: دهیاران با شناسایی نقاط حادثه خیز نقش بسزایی در كنترل ترافیك و حادثه دارند .

وی افزود : دهیاران به منظور تامین امنیت ترافیكی محور های مواصلاتی روستاهای خود تعامل و همكاری لازم را با پاسگاههای پلیس راه داشته باشند كه این امر موجب امنیت ترافیك و جاده ای بیشتر خواهد گردید .

سرگرد زر پرور اظهار داشت: دهیاران نسبت به توجیه و آموزش اهالی روستا اقدام و در خصوص رعایت نكات ایمنی ، تجهیز خود رو های خود و سایر نكات ضروری اقدام نمایند .

وی ادامه داد: دهیاران در جهت تهیه نمك و نصب آن در كنار جاده برای موارد بحرانی اقدام نمایند .

3 5