هارای نیوز

خبری - تحلیلی

احداث بیمارستان تخصصی توسط شهرداری مرند و بخش خصوصی

+0 به یه ن / بپسند

شهرداری مرند با مشاركت بخش خصوصی،  بیمارستان تخصصی احداث می كند

یاشیل وطن

هارای نیوز : شهرداری مرند با مشاركت بخش خصوصی بیمارستان تخصصی احداث می كند. به گزارش هارای نیوز نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری مرند پلان اولیه پروژه مشاركتی بیمارستان ۴۸ تختخوابی با حضور سرمایه گذاران و مشاوران و مهندسین مشاورشركت گنجینه ره توس  در حضور مهندس سید رضا هاشمی شهردار مرند و دكتر شیخی رییس شبكه بهداشت و درمان شهرستان مرند و كارشناسان شهرداری مرند  روز چهارشنبه ۱۲ آبان در محل سالن كنفرانس شهرداری مرند مورد بررسی قرار گرفت .

سید رضا هاشمی شهردار مرند در گفتگو با خبر نگار ما گفت : شهرستان مرند نیازمند بیمارستان تخصصی مجهز ،مدرن و بروز برای ارائه خدمات درمانی بهتر به شهروندان بود كه به صورت مشاركتی در مساحتی به متراژ ۲۶۰۰ مترمربع در ۴ طبقه احداث می شود.

شهردار مرند به امكانات و تجهیزات این پروژه مشاركتی اشاره كرد و گفت : بیمارستان تخصصی مشاركتی شامل اورژانس – آزمایشگاه – كلینیك – داروخانه – رادیولوژی- سونوگرافی – بخش های قلب و عروق – بخش های بستری – زنان و زایمان – اتاق های عمل – ICU-CCU- فضای تجاری و كافی شاپ و … می باشد .

شهردار مرند افزود : در طراحی این بیمارستان ضوابط وزارت بهداشت و استانداردهای جهانی لحاظ شده است و انشالله بحول قوه الهی در فروردین ماه سال جاری عملیات اجرایی این پروژه عظیم آغاز خواهد شد .

شهردار مرند تلاش برای ایجاد و ارتقای زیرساخت‌ها و شاخص‌های سلامت و بهداشت عمومی در كشور و شهر تاریخی ، فرهنگی مرند را وظیفه تمامی مسوولان اعلام و خاطرنشان كرد: شهرداری مرند به عنوان نهاد اجتماعی ، در كنار سایر وظایف و مسوولیت‌های عمرانی و خدماتی خود ، گام‌های اساسی در راستای پاسخگویی به مطالبات اجتماعی شهروندان برداشته و احداث بیمارستان مشاركتی تخصصی ۴۸ تختخوابی نیز در راستای همین سیاست‌ها و اهداف در دستور كار قرار گرفته است.

پایان/


آچار سؤزلر : شهرداری,