هارای نیوز

خبری - تحلیلی

بازدید شبانه و سرزده معاون استاندار از دو بیمارستان شهرستان

+0 به یه ن / بپسند

بازدید شبانه و سرزده معاون استاندار از دو بیمارستان شهرستان مرند

فرماندار مرند به همراه معاون خود ، شبانه و سرزده از دو بیمارستان رازی ( قدیمی ) و  حجت كوه كمری ( جدید ) بازدید كرد.

هارای نیوز : به گزارش هارای نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند ،كرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند به همراه اصغر پور معاون فرماندار شبانه و به صورت سرزده با حضور در بخشهای دیالیز و اورژانس بیمارستان رازی و حجت كوه كمر از نزدیك در نحوه خدمات دهی به مراجعین و به ویژه بیماران قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن تقدیر و تشكر از زحمات شبانه روزی كاركنان بر افزایش كیفیت در ارائه خدمات رسانی را مورد تاكید قرار داد.

كرمی در این بازدید طی صحبتهایی با مراجعین و بیماران در جریان نحوه خدمات رسانی آنان قرار گرفت و مشكلات درمانی آنها را مورد بررسی قرار داد.

وی آشنایی نزدیك با مشكلات مراكز و همكاری برای رفع آنها در جهت ارائه خدمت بهتر به شهروندان را از اهداف این بازدید برشمرد .

معاون استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت قدمهای بزرگی برداشته و كاركنان با ارائه خدمات بهتر به بیماران و كمك در راستای بهبود آنان می توانند كمك شایانی به دولت كنند .

در ادامه كرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند ضمن تماس تلفنی با مركز آتش نشانی و پلیس ۱۱۰ به صورت ناشناس ، سرعت و عملكرد آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

ایشان با حضور در نزدیكی یكی از بانكهای شهرستان و تماس تلفنی به صورت ناشناس با مركز ۱۱۰ سرعت و عملكرد آنها را بررسی و مطلوب دانسته و از زحمات آنان تقدیر نمود .

وی همچنین طی تماسی با مركز آتش نشانی و بررسی عملكرد آنان ، سرعت آنان را در ارائه خدمات رسانی بسیار مطلوب دانست و از زحمات این عزیزان تقدیر نمود .

1 2  4 5 6 7

8


آچار سؤزلر : استاندار,