هارای نیوز

خبری - تحلیلی

اروج امیری ؛ روزنامه نگار: پلمپ دفتر نشریه ما ، نشان از شكست قدرت طلبان است

+0 به یه ن / بپسند
اروج امیری ؛ روزنامه نگار:
پلمپ دفتر نشریه ما ، نشان از شكست قدرت طلبان است

اگر قدرت طلبان، قدرت را در اختیار دارند ما نیز قلمی را  در اختیار داریم كه خداوند بر چنین قلمی سوگند یاد كرده و فرموده : « ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ»  » - « سوگند به قلم و آنچه می‏ نویسند »

 هارای نیوز : اروج امیری روزنامه نگار و وبلاگ نویس اصلاح طلب با اعلام خبر فوق به خبرنگار هارای نیوز گفت: همزمان با 20 روزه شدن پلمپ دفتر هفته نامه سراسری سهند تبریز سكوتها را می شكنیم و با اراده ای فولادین و قوی، پایگاه خبری هارای نیوز را دوباره فعال می كنیم.
وی در ادامه افزود:
جا دارد از مخاطبان عزیز و شهروندان آزادی خواه بخاطر تعطیلی چند ماهه این وبلاگ عذرخواهی كنیم.


این روزنامه گار اظهار داشت: لازم است به اطلاع همه این عزیزان برسانیم كه بنا به محدودیت های رسانه ای كه ناجوانمردان عالم سیاست و قدرت در حق ما كردند و بیش از یكسالی است كه با فشار از بالا در جلو فعالیت قانونمند مطبوعاتی ما سنگ اندازی و مانع تراشی می كنند و تا جایی پیش رفتند كه آخر نتیجه اش این شد كه دفتر ما را كه بیش از یكسال است كه فقط به كار تبلیغاتی با مجوز هفته نامه سهند تبریز مشغول بوده و حدود 10 نفر جوان تحصیل كرده و دانشجو با حقوق مكفی( اكثرا طبقه پایین جامعه ) در آن مشغول به كار بودند با پلمپ غیرقانونی دفتر ، همگی بیكار شدند و به جمع بیكاران شهرستان كه در استان از نظر بیكاری در رده بالایی قرار دارد، پیوستند..!


این وبلاگ نویس اصلاح طلب در ادامه افزود: با فعالیت مجدد خود این پیام را به مخالفان و دشمنان قسم خورده آزادی مطبوعات و رسانه ها مخابره می كنیم كه ما هرگز از چنین قدرتمندان غیر منصف و ناجوانمرد نترسیده و نخواهیم ترسید بلكه آنهایی كه با سوء استفاده از مقام و قدرت سیاسی ،عقده گشایی و انتقام جویی می كنند و ما با قلم تیزتر خود آنها را افشا خواهیم كرد و اینها باید بدانند اگر آنها قدرت را در اختیار دارند ما نیز قلمی را  در اختیار داریم كه خداوند بر چنین قلمی سوگند یاد كرده و فرموده : « ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ»  » - « سوگند به قلم و آنچه می‏ نویسند »

امیری در ادامه ، پلمپ دفتر مطبوعاتی خود را غیرقانونی اعلام كرد و قابل پیگرد از طریق قوه قضاییه دانست و گفت: پلمپ دفتر نشریه ما نشان از عجز و ناتوانی و شكست قدرت طلبان است. قدرت طلبان وقتی كه به سركوب ،محدودسازی ، فشار و تهدید خبرنگاران روی می آورند حاكی از عدم پاسخگویی آنان به ملت و عدم تامین حقوق و مطالبان بحق مردم است. تاریخ معاصر ما ثابت كرده است كه این مدیران نالایق با سوء مدیریت خود كه شایستگی مدیریت بر ملت را ندارند وقتی كه در تامین حقوق ملت عاجز می مانند به جای عذرخواهی از ملت همه تقصرها را به گردن منتقدان و روزنامه نگاران می اندازند و یا فعالیت آنها را محدود و با آنها برخورد چكشی و شكننده می كنند و بدین ترتیب افكار عمومی را منحرف و بحران سازی می نمایند تا  از آب گل آلود ماهی بگیرند...

اروج امیری به مخاطبان و مردم خود این مژده را داد و گفت: هر چند فعلا تنها امكانات رسانه ای ما این وبلاگ كوچك است اما قصد داریم به زودی یك خبرگزاری بین المللی را طراحی و راه اندازی كنیم. در حال حاضر از طریق آن برای افكار عمومی هر آنچه كه در حق ما شده است اطلاع رسانی و افشا می نماییم و از حق خود از طریق این رسانه مجازی دفاع می كنیم.

این روزنامه نگار با بیان این كه در دوران تبلیغاتی آقای دكتر روحانی به عنوان یكی از فعالان رسانه ای و حامیان رسانه ای درجه یك وی محسوب می شده است و  هفته نامه سهند تبریز اولین نشریه در تبریز و استان آذربایجان شرقی بشمار می رفت كه به صراحت از دكتر روحانی و مواضع اصلاح طلبانه وی حمایت كرده است. آرشیو آن موید این سخن است.

وی با بیان این كه منتقد درجه یك حكومت 8 ساله احمدی نژاد بوده است ، گفت: علیرغم اینهمه فشارها و ظلم و ستمهایی كه برحق ما از سوی برخی از مدیران جاهل و از خدا نشناس در گذشته و حال صورت می پذیرد باز حمایت ویژه خود را از دولت روحانی و سیاست ها و اهداف اصلاح طلبانه وی اعلام می نماییم و امیدمان را هرگز در ادامه راه از دست نداده و نخواهیم داد.

وی در پایان از فرماندار محترم و استاندار محبوب و مردمی و نماینده جوان و پرتلاش مردم  و جلفا كه بارها بر آزادی رسانه و مطبوعات تاكید نموده اندخواستار رفع مشكل پلمپ دفتر هفته نامه سراسری سهند تبریز می شود و امید دارد بزودی دستور فك پلمپ سهند تبریز از سوی اداره كل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان شرقی صادر گردد و این دفتر به فعالیت رسانه ای خود با آرامش و امنیت بیشتر ادامه دهد و همكاران و خبرنگاران آن به كار رسانه ای خود برگردند.

آچار سؤزلر : روزنامه,