هارای نیوز

خبری - تحلیلی

دكتر جبارزاده وارد شهرستان میانه شد

+0 به یه ن / بپسند
ادامه سفرهای شهرستانی استاندار؛
دكتر جبارزاده وارد شهرستان میانه شد


استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز (شنبه) در سفری یك‌روزه وارد شهرستان میانه شد و در بدو ورود مورد استقبال مسوولان این شهرستان قرار گرفت.

دكتر اسماعیل جبارزاده در بدو ورود به میانه با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام كرد.

هارای نیوز : استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز (شنبه) در سفری یك‌روزه وارد شهرستان میانه شد و در بدو ورود مورد استقبال مسوولان این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از سایت استانداری ، دكتر اسماعیل جبارزاده در بدو ورود به میانه با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام كرد.

شركت در نشست مشترك شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و كمیته برنامه‌ریزی شهرستان میانه و دیدار با منتخبین این شهرستان از برنامه‌های استاندار در این سفر خواهد بود.

وی همچنین از تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان میانه بازدید خواهد كرد.

معاونان استاندار و اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نیز دكتر جبارزاده را در این سفر همراهی می‌كنند.

شهرستان میانه با وسعت 5595 كیلومتر مربع بزرگترین شهرستان استان آذربایجان شرقی است كه در جنوب شرقی این استان واقع شده و فاصله مركز آن، شهر میانه با تبریز 165 كیلومتر است.

این شهرستان طبق آخرین تقسیمات كشوری دارای چهار بخش به نام‌های مركزی، تركمانچای، كندوان و كاغذكنان، پنج نقطه شهری به نام‌های میانه، تركمانچای، ترك و آق‌كند و 396 آبادی می‌باشد.

جمعیت شهرستان میانه براساس نتایج سرشماری سال 1390، در حدود 185 هزار و 806 نفر و جمعیت مركز این شهرستان 95 هزار و 505 نفر برآورد شده است.