هارای نیوز

خبری - تحلیلی

مبالغ تا سقف ۱۵ میلیون تومان از روزچهارشنبه قابل برداشت خواهد بود

+0 به یه ن / بپسند


مشتریان و سپرده گذاران تعاونی اعتباری فرهنگیان و شفا مهر می توانند از روز چهارشنبه جهت تعیین تكلیف، دریافت كارت و دفترچه حساب به شعبات مورد نظر این موسسات مراجعه نمایند.

psk kchn

 دكتر حسن نژاد گفت:  سپرده گذاران ومشتریان تعاونی اعتباری فرهنگیان و شفا مهر می توانند جهت دریافت كارت ، دفترچه حساب و دریافت مبالغ تا سقف ۱۵ میلیون تومان به شعبات مورد نظر این موسسات از فردا روز چهارشنبه مراجعه نمایند .

عضو  ناظر شورای پول و اعتبار  در بانك مركزی در ادامه افزود: این مشكل به امید خدا حل شد و امیدوارم ان شاء ا… دیگر شاهد چنین معضلاتی در سطح شهرستان و استان نباشیم.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار كرد: در این رابطه از استاندار محترم آذربایجان شرقی دكتر جبار زاده، اعضای شورای تامین استان، مدیر عامل بانك رسالت مهندس حسین زاده و مهندس سلطانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند و دادستان محترم مرند تشكر ویژه دارم كه در حل این مشكل كه نزدیك یك سال ،توان شهرستان و استان را گرفته بود تلاش بسیاری كردند و از سایر مسولین نیز كه به نوعی درگیر این مشكل بودند تشكر می كنم.

وی همچنین از مردم كه با صبر و بردباری خود در این مدت این فرصت را دادند تا خادمین خودشان این مشكل را حل كنند تقدیر و تشكرنمود.

گفتنی است چندی پیش دو موسسه پولی فرهنگیان و شفامهر با تكلیف بانك مركزی به بانك رسالت واگذار شدند . 

امیدواریم طبق وعده مسولان امر باید این مشكل برای همیشه حل شودو این بانك به تعهدات خود عمل نماید و مثل بانك سرمایه مردم را گرفتار و معطل ننماید.