هارای نیوز

خبری - تحلیلی

ناپدید شدن برخی مصوبات در شهرداری تبریز

+0 به یه ن / بپسند

ناپدید شدن برخی مصوبات در شهرداری تبریز/پاركهای بانوان حیاط خلوت مدیران شهرداری شده است


هارای نیوز : رئیس كمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز گفت: متاسفانه بعضی مصوبات در شهرداری تبریز گم می شود و كسی هم در این مورد پاسخگو نیست.




به گزارش امید تبریز، اكرم حضرتی صبح امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: در بازدیدی كه از فرهنگسراها و پارك ها بانوان موجود در سطح تبریز داشتم مشخص شد كه مسئول و مدیر تمام این مراكز همسر یا خواهران مدیران شهرداری هستند.

حضرتی تصریح كرد: این طور گمان می رود كه تمام این مراكز به حیاط خلوت مدیران شهرداری تبدیل شده است.

وی همچنین با اشاره به شیوه نام گذاری خیابان های تبریز هم اظهار داشت: اسم های تقلیدی مثل ونك و جردن كه برای خیابان های ما استفاده می شود اصلا در شان تبریز نیست چرا كه اینها اسم یك سری روستاهای الحاقی است كه حالا مجددا ما در تبریز پیاده می كنیم.

این عضو شورای شهر تبریز همچنین با انتقاد از وضع نورپردازی خیابان های تبریز گفت: این نوع نورپردازی ها به دلیل نداشن ِ هارمونی، از نظر روانی تاثیر منفی بر روح شهروندان می گذارد.

وی تصریح كرد: همچنین همان طور كه قبلا هم اشاره كرده بودم شهرداری باید به سقاخانه های سطح شهر نظارت داشته باشد چرا كه با وجود هزینه های فراوان كه برای احداث آنها در نظر گرفته شده ولی متاسفانه امروز تنها تبدیل به محلی برای چسباندن اعلامیه و آگهی شده است.

حضرتی در پایان گفته های خود از شهردار تبریز درخواست كرد توجه و نگاه ویژه ی بیشتری به نوقلم های فرهنگی داشته باشد.



آچار سؤزلر : تبریز,