هارای نیوز

خبری - تحلیلی

خداحافظی نوروزی از نیروی انتظامی مرند

+0 به یه ن / بپسند

novrozi

قطار تغییرات در ناجا به ایستگاه نیروی انتظامی شهرستان مرند رسید

خداحافظی نوروزی از نیروی انتظامی مرند / طاحونی فرمانده جدید انتظامی می شود

 هارای نیوز : مانداگارانا گزارش می دهد ، مهمترین خبر حوزه پلیس در هفته جاری ، خداحافظی سرهنگ پاسدار فرهنگ نوروزی از فرماندهی انتظامی شهرستان مرند است . سرهنگ طاحونی كه پیش از این طبق شنیده ها در شهر هادیشهر خدمت می كرد  ، جایگزین سرهنگ نوروزی در سمت فرماندهی انتظامی شهرستان مرند شده است  بر اساس اخبار دریافتی مانداگارانا ، صبح امروز ساعت 8 ...

سرهنگ طاحونی كه پیش از این طبق شنیده ها در شهر هادیشهر خدمت می كرد  ، جایگزین سرهنگ نوروزی در سمت فرماندهی انتظامی شهرستان مرند شده است 

بر اساس اخبار دریافتی مانداگارانا ، صبح امروز ساعت ۸ صبح با حضور مقامات ارشد شهرستان ویژه مرند و همچنین میهمانانی از مركز استان تودیع و معارفه برگزار می شود .


كشف یك كیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از یك خودرو حامل هندوانه در مرند

سرهنگ نوروزی در گفتگو با خبرنگار مانداگارانا گفت : ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرند طی یك طرح عملیاتی در راستای مبارزه با مواد افیونی و مخدر، قاچاقچیان این مواد را دستگیر كردند. 

وی ادامه داد: در این عملیات از یك خودرو حامل هندوانه یك كیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاك كشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند خاطرنشان كرد: این خودرو توقیف و در این رابطه در این رابطه افرادی دستگیر شده اند كه متهمان به همراه پرونده و مواد كشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.