هارای نیوز

خبری - تحلیلی

سانحه دلخراش رانندگی و كشته شدن دو نفر جوان خویی

+0 به یه ن / بپسند

در قتل گاه بین المللی بازرگان - مرند اتفاق افتاد:

سانحه دلخراش رانندگی و كشته شدن دو نفر جوان خویی

 سانحه دلخراش رانندگی در جاده مرند - بازرگان + تصاویر

به گزارش هارای نیوز به نقل از یاشیل وطن ، حوالی صبح امروز  13 خرداد باز هم حادثه رانندگی در جاده (قتلگاه) مرند - بازرگان موجب مرگ دو جوان كشته و ترافیك شدید و كندی تردد در این نقطه برای ساعتها ادامه داشت.

این حادثه كه در حدود ساعت شش و نیم صبح امروز 13 خرداد در جریان تصادف شاخ به شاخ سواری پژو با كمپرسی بنز در جاده مرند - خوی ، روبروی روستای قرمزی قشلاق روی داد در پی آن كه سرنشینان خودرو پژو در داخل آن گیر افتادند ، بلافاصله تیم تخصصی جاده ای با خودروی نجات به كمك حادثه دیدگان شتافته كه قبل از رسیدن نیروها خودروی مزبور دچار حریق گشته و هر 2 سرنشین سواری پژو در آتش سوختند، بعد از اطفای حریق توسط آتشنشانی مرند تیم تخصصی جاده ای هلال احمر مرند با استفاده از تجهیزات ست هیدرولیك جنازه 2 سرنشین را كه سوخته بودند از میان آهن پاره ها رها سازی و تحویل مقامات قضایی و شهرداری كشكسرای گردید.

در این حادثه سواری پژو با دو سرنشین كه از سمت خوی عازم مرند بود وارد لاین مخالف شده و با یك دستگاه كامیون برخورد نموده و در دم آتش گرفت كه متاسفانه هر دو سرنشین در دم جان باختند و شدت آتش به حدی بود كه كامیون نیز در آتش سوخت ولی بعلت خروج به موقع  راننده آسیب ندید.

پس از این حادثه تا حوالی ساعت ده قبل از ظهر تردد در این نقطه كند بود و با حضور عوامل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی عبور  و مرور كنترل گردید.

جاده ترانزیتی مرند - خوی بعلت قرار گرفتن در مسیر ایران و اروپا و دو بانده بودن آن هر از چند گاهی شاهد حوادث ناگوار و دلخراشی میشویم كه عدم تكمیل اتوبان آن باعث كشته شدن عده  زیادی میشود كه این زنگ خطری است برای مسئولان كه هر چه سریعتر اتوبان فوق را تكمیل كنند.