هارای نیوز

خبری - تحلیلی

ولادیمیر پتروویچ ، سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی شد

+0 به یه ن / بپسند

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی مشخص شد

هارای نیوز : مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی تبریز از توافق این باشگاه با "ولادیمیر پتروویچ" سرمربی پیشین تیم ملی عراق برای هدایت تراكتورسازی در فصل آینده خبر داد. این انتخاب در شرایطی صورت گرفته است كه قبل از این خبرهایی در مورد احتمال انتخاب یك مربی ایرانی یا برانكو ایوانكوویچ برای هدایت سرخپوشان تبریزی در لیگ چهاردهم منتشر شده بود.

به گزارش هارای نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، جمشید نظمی در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: با بررسی‌هایی كه بین سه گزینه داخلی و ۲۵ گزینه خارجی داشتیم با توجه به سابقه و رزومه بسیار خوب ولادیمیر پتروویچ این مربی ۵۸ ساله اهل كشور یوگسلاوی سابق، سرانجام با وی به توافق رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی افزود: قرار است هفته آینده این سرمربی به تبریز بیاید تا قراردادش را با تراكتورسازی نهایی كند.

پتروویچ سابقه بازی در تیم‌های ستاره سرخ بلگراد، آرسنال انگلیس، نانسی فرانسه و استاندارد لیژ بلژیك را در كارنامه دارد. این مربی بعنوان سرمربی در تیم های ستاره سرخ بلگراد، تیم زیر ۲۱سال صربستان، تیم دالیان چین، تیم ملی چین و تیم ملی عراق فعالیت كرده است. پتروویچ در یك فصل حضور خود در دالیان دو مقام قهرمانی در لیگ و جام حذفی چین بدست آورد و با درخشش این تیم بعنوان سرمربی تیم ملی چین انتخاب گردید.

زمان ورود این سرمربی به تبریز متعاقبا از طریق سایت رسمی این باشگاه اعلام خواهد شد.

قبل از این عنوان شده بود كه برانكو ایوانكوویچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اصلی ترین گزینه هدایت تراكتورسازی تبریز است.


آچار سؤزلر : تراکتورسازی,