هارای نیوز

خبری - تحلیلی

عرب باغی : مشكلات فرهنگی باید در كشور ریشه یابی و ارزیابی شود

+0 به یه ن / بپسند

عرب باغی در  نشست معاونان فرهنگی اجتماعی گردشگری:

مشكلات فرهنگی باید در كشور ریشه یابی و ارزیابی شود

نشست ششم معاونین فرهنگی اجتماعی گردشگری مناطق آزاد كشور در منطقه آزاد ارس برگزار شد
به گزارش هارای نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس در این نشست كه حجت الاسلام والمسلمین محمد علی زم معاون فرهنگی دبیرخانه شورا، معاونین فرهنگی سازمان های مناطق آزاد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و داریوش ارجمند بازیگر سینمای ایران به عنوان مهمان ویژه برگزار شد فعالیت ها و برنامه های فرهنگی مناطق آزاد ایران مورد ارزیابی قرار گرفت. 

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی زم در این نشست گفت: علت بروز آسیب های اجتماعی، ناتوانایی های فرهنگی است.
وی ادامه داد: مشكلی كه هم اكنون در حوزه فرهنگ در كشور وجود دارد از یاد بردن اهداف و مقاصد است.
زم گفت: جامعه همیشه زنده است و همیشه زنده خواهد ماند گاه این زنده بودن رو به جلو و پیشرفت است و گاه به قهقرا می رود. حركت های قهقرایی انواع مشكلات، معضلات، گرفتاری و آسیب ها را ایجاد می كند.
داریوش ارجمند بازیگر سینمای ایران نیز كه در این نشست حضور داشت گفت: كسانی كه وارد عرصه فرهنگ می شوند باید بر تمامی امور این حوزه به نوعی اشراف و تسلط داشته باشند.
وی ادامه داد: اگر مدیران فرهنگی با صداقت كامل و بدون تضاد و فاصله در رفتار و گفتارشان عمل كنند در واقع راه بزرگان را در پیش گرفته اند.
محسن عرب باغی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس نیز در این نشست گفت: مشكلات فرهنگی باید در كشور ریشه یابی و ارزیابی شود.
وی گفت: در راستای اصلاح تفكرات حركت كنیم و فرهنگ را حفظ كنیم. همزمان با توسعه و پیشرفت فرهنگ را نیز دنبال كنیم و از آن غافل نشویم. 

نشست 3روزه معاونین فرهنگی اجتماعی گردشگری مناطق آزاد كشور با بازدید از  مناطق گردشگری و میراث فرهنگی این منطقه پایان یافت.


آچار سؤزلر : فرهنگی, عرب,