هارای نیوز

خبری - تحلیلی

موسسه مالی و اعتباری شفامهر به رسالت واگذار شد

+0 به یه ن / بپسند

موسسه مالی و اعتباری شفامهر به رسالت واگذار شد


هارای نیوز :  در جلسه ای كه به منظور بررسی مشكلات موسسه مالی و اعتباری شفامهر در مركز استان آذربایجان شرقی با حضور مسئولین ارشد شهرستان ویژه مرند برگزار گردید موسسه شفامهر به موسسه مالی و اعتبار رسالت واگذار گردید .

به گزارش خبرنگار ما ، خرداد ماه سال جاری موسسه مالی و اعتبار شفامهر به بانك قرض الحسنه رسالت واگذار خواهد شد تا سپرده گذاران و مشتریان این موسسه به حق و حقوق خود دست یابند .

حال سوال اینجاست كه آیا ادغام این موسسه با بانك رسالت مثل ادغام تعاونی اعتبار فرهنگیان مرند با بانك سرمایه خواهد بود و سپرده های مردم همچنان در بلاتكلیفی بسر خواهد برد؟! یا این كه ادغام فقط تحریف افكار مردم و سپرده گذاران  است و به این زودی ها امیدی برای پرداخت سپرده های مردم وجود نخواهد داشت؟!

به هر حال یك قدم مثبت به جلو است و امید می رود بانك مربوطه به تعهدات خود طبق قرارداد عمل نماید تا مردم مرند بیش از این متضرر نشوند.

گفتنی است ” بانك قرض الحسنه رسالت ” نام موسسه جدیدی است كه موسسه قرض الحسنه شفامهر با آن ادغام خواهد شد

براساس این گزارش ، موسسه قرض الحسنه شفـا مهر در سال ۱۳۸۹ فعـالیت رسمـی خود را با اخـذ مجـوز به شماره ۱۳۲۸ از اداره كل ثبت شركت های استان آذربایجان شرقی آغاز نمود. و نوع فعالیت این موسسه با استانداردهای مالی و بانكــی همراه بود كه سرانجام در مـرداد سال ۱۳۹۰ موفق به كسب مجوز رسمی فعالیت از بانك مركزی جمهوری اسلامی ایـران شد و همچنین موسسه مالی و اعتباری افضل توس در سال ۱۳۷۸ با نام تعاونی اعتبار افضل توس با سهامداری كاركنان سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران و با هدف خدمت گذاری به خانواده شهید و ایثارگران عزیز و كاركنان محترم آغاز به كار نمود. اولین شعبه آن در جنب سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران مركز استان خراسان افتتاح گردید و به این صورت اعلام موجودیت نمود.


منبع : مانداگارانا با ویرایش و اضافات هارای نیوز