هارای نیوز

خبری - تحلیلی

اخراج مودبانه خبرنگاران از جلسه شورای اسلامی شهر مرند

+0 به یه ن / بپسند

شهردارن استان قزوین مهمان شهرداری مرند بودند و از چند پروژه مهم شهرداری مرند از جمله پارك مسافر ، پارك وی ، زیر گذر بعثت و پروژه جواهر بازدید كردند .

پس از اتمام بازدید شهرداران استان قزوین و بدرقه این مهمانان به پیشنهاد آقای غفار صفری به اتفاق آقایان غفار صفری ، محمد مصطفایی ، مهدی درخشانی و یوسف باقری و بنده حقیر ( غلامرضا قاسمی ) به جلسه شورای اسلامی شهر مرند رفتیم و آقای غفار صفری اعلام كردند قرار است شهردار در ارتباط با سفر دو روزه تهران به شورای شهر گزارش دهد.

القصه به ساختمان شورای شهر رسیدیم و پس از كسب اجازه از ریاست محترم شورای شهر وارد جلس شدیم در این جلسه آقایان محمد ابراهیمی ، حیدر عالی ، علی روكا ، محمد باقر بی پروا ، یوسف شیخ زاده ، جواد بابایی ، هوشنگ عیسی زاده ، محمد هراسی  حضور داشتند و آقایان داود محمدی و جعفر حق جو در وسط جلسه تشریف آوردند تا تعداد اعضای محترم شورای اسلامی شهر به 10 نفر برسد و تنها غایب این جلسه جواد كوكبی بود.

نا گفته نماند حضور خبرنگاران باعث شد تا حدودی تعدادی از اعضای شورای شهر جو گیر شوند و بعضی از مصوبات ، تصویب نشود و یا به جلسه بعدی موكول شود!

لازم به ذكر است محمد مصطفایی خبرنگار صدا و سیما در این موقع جلسه را ترك كردند .

سید رضا هاشمی شهردار مرند ، بعد از گذشت یك ساعت از جلسه ، در جلسه حضور یافتند تا گزارش ماحصل سفر دو روزه خود به تهران را به اعضای شورای اسلامی ارائه نماید .

در كمال تعجب آقای محمد ابراهیمی ریاست محترم شورای شهر اعلام كردند ، از خبرنگاران محترم خواهش می كنیم جلسه را ترك كندد ! چون جلسه محرمانه می باشد.

و بدین صورت  خیلی مودبانه خبرنگارن حاضر در جلسه را از صحن شورای شهر اخراج كردند!

حال سوال این است اگر قرار بود جلسه محرمانه باشد ، چرا اجازه ورود به خبرنگاران را دادید ؟

مگر نمی دانستید جلسه محرمانه با شهردار را دارید و حضور خبرنگاران در این جلسه به نفع شهر و شهروندان نیست ؟

لازم به توضیح است آقایان غفار صفری ، مهدی درخشانی و یوسف باقری و بنده حقیر از این اخراج مودبانه ناراحت بودیم و متفق القول تصمیم گرفتیم هر كس به فراخور برداشت خود از این اخراج مودبانه مطلبی به رشته تحریر در آورده و در سایت تحت مدیریت خود منتشر نماید .

   

 

منبع خبر : مرند خبر - قاسمی