هارای نیوز

خبری - تحلیلی

انحلال شورای شهر كشكسرای تصویب شد

+0 به یه ن / بپسند

انحلال شورای شهر كشكسرای تصویب شد

هارای نیوز :  انحلال شورای شهر كشكسرای در جلسه هیات حل اختلاف استان به تصویب رسید.

karamiiiiiiiiii

به گزارش هارای نیوز، ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با اعلام خبر انحلال شورای شهر كشكسرای اظهار داشت : شورای شهر كشكسرای علیرغم میل باطنی به دلیل قصور در انجام وظایف قانونی خود توسط هیات حل اختلاف استان منحل شد.

وی افزود :با وجود تذكرات متعدد و نشست های چندین باره با اعضای محترم شورای شهر كشكسرای و تاكید بر ایفای وظایف قانونی خود و برگزاری نشست از طرف شورای شهر شهرستان جهت تسهیل در حل مشكلات شورای شهر ، ولی متاسفانه شورای كشكسرای به جای توجه به منافع كلان شهر و تحقق آراء شهروندان ، بیشتر درصدد پیگیری منافع فردی و محلی بوده اند كه این اقدام موجب ركود در عمران شهر كشكسرای و بی توجهی آشكار به آراء مردم عزیز شهر كشكسرای بود.

فرماندار ویژه شهرستان اظهار داشت: فرمانداری ناچارا” و به دلیل موثر واقع نشدن تذكرات و نشست های متعدد با شورا ، پرونده را جهت تعیین تكلیف نهایی به هیات محترم حل اختلاف استان ارجاع و نهایتا” هیات مزبور در جهت صیانت از حقوق شهروندان و تعیین تكلیف مدیریت شهری شهر كشكسرای رای به انحلال شورای شهر كشكسرای داد.

كرمی خاطر نشان كرد: متاسفانه شورای شهر كشكسرای بعد از گذشت ۹ ماه از شروع به كار خود در انجام وظیفه خطیر انتخاب شهردار كوتاهی كرده كه نمونه بارزی از عدم انجام وظایف قانونی خود می باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند ابراز داشت: در نشست هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شكایات از شوراهای اسلامی، با توجه به معضلات به‌وجود آمده در شورای اسلامی شهر كشكسرای، عدم تشكیل جلسات شورا و انحراف از وظایف قانونی كه موجب كندی كار در امور جاری شهرداری گردید، انحلال شورای اسلامی شهر كشكسرای به تصویب این هیأت رسید و جهت تصویب نهایی به هیأت مركزی حل اختلاف و رسیدگی به شكایات از شوراهای اسلامی كشور ارجاع شد.

منبع :
روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ویژه مرند