هارای نیوز

خبری - تحلیلی

قطعی مكرر اینترنت در آذربایجان

+0 به یه ن / بپسند

قطعی مكرر اینترنت در آذربایجان

 هارای نیوز : اینترنت 2020 مخابرات استان آذربایجان شرقی با قطعی های پی در پی همراه است.

به گزارش خبرنگار هارای نیوز  اینترنت 2020 مخابرات استان آذربایجان شرقی با قطعی های پی در پی همراه است. از اول امسال این قطعی ها شدت یافته بطوری كه امكان دانلود و یا ارسال متن و تصویر و فیلم از طریق این رسانه بین المللی یا وجود ندارد یا اینكه با مشكل زیادی همراه است. این امر كار حرفه ای خبرنگارانرسانه ها را با مشكل جدی مواجه ساخته است...!

خبرنگاران در تماس های مكرر خود با مدیران مخابرات و شركت های ارائه دهنده اینترنت اعتراض خود را به گوش آنان می رسانند. اما كو گوش شنوایی...!

این قطعی در شهرهای آذربایجان و بخصوص در استان آذربایجان شرقی خیلی زیاد مشاهده می شود.

كاربران اینترنتی و شهروندان علیرغم پرداخت حق مخابرات و شركتهای اینترنتی با این مشكل مواجه هستند. براستی در كشوری كه ادعای تمدن چندین هزارساله را می كند چرا باید وضعیت اینترنت تا این حد اسفناك گزارش شود تا حدی كه سرعت اینترنت آن از سرعت اینترنت افغانستان هم پایین تر باشد...!

آیا نیابد با مشاهده این وضعیت به ریش مدیران خندید...؟! و آیا با این شرایط حاكم، امكان تحقق حق دسترسی آزاد به اخبار رسانه های داخلی و بین المللی  وجود دارد...؟!

آیا مردم حق دانستن ندارند...؟! براستی چرا عده ای حتی از سایه خود هم می ترسند...!؟ تا جایی كه اینترنت را هم قطع می كنند...؟!

مردم امیدشان به دولت روحانی است تا این كه این دولت از طریق وزارت ارتباطتش این وضعیت را سروسامان دهد.

مردم و خبرنگاران انتظار دارند مدیران دستگاههای نظارتی با شركتهای سرویس دهنده متخلف و حتی مدیران ارشد مخابرات را در شهرستان ها برخورد قانونی نمایند.

گاها مشاهده شده است كه مدیران مخابرات از جاهای دیگر فرمان می گیرند و هر وقت آن جاها به این مدیران فرمان دهند اقدام به قطعی اینترنت می نمایند... كه جای بسی تاسف است.


آچار سؤزلر : آذربایجان,