هارای نیوز

خبری - تحلیلی

امروز ، سپرده گذاران تعاونی اعتبار فرهنگیان مرند دست به تجمع زدند

+0 به یه ن / بپسند

امروز ، سپرده گذاران تعاونی اعتبار فرهنگیان مرند دست به تجمع زدند

هارای نیوز: امروز ، سپرده گذاران تعاونی اعتبار فرهنگیان مرند دست به تجمع زدند. به گزارش خبرنگار هارای نیوز از مرند،  هم اكنون جمعی از سپرده گذاران تعاونی اعتبار فرهنگیان مرند با در دست داشتن دفترچه های این موسسه مالی در خیابان جلفا به سمت فرمانداری مرند حركت می كنند.

هارای نیوز گزارش می دهد ؛ معترضان در جلو ساختمان فرمانداری مرند تجمع كرده اند.  مردم معترض خواستار دریافت سرمایه های نقدی خود از مدیران این موسسه مالی هستند. مردم معترض از فرماندار شهر به عنوان عالی ترین مقام دولتی می خواهند  پاسخ عملی در برابر سرمایه های بلاتكلیف و معلق مانده شان ارائه نماید.

این در حالی است كه نزدیك یكسال است كه سپرده گذاران این موسه مالی از دریافت اصل سرمایه های نقدی خود ناتوان مانده اند و هیچ مسئولی در شهرستان مرند عملا پاسخگو نیست.

یكسال پیش مدیران این تعاونی مالی با دادن وام های میلیادردی به اشخاص خاص و نزدیكان خود باعث ورشكستگی این موسسه و ایجاد بحران شدید در میان سپرده گذاران و مردم مرند شده اند.

هم اكنون 34 هزار نفر سپرده گذار مرندی با دهها مشكل اقتصادی زندگی می كنند و اقتصاد مرند با بالاكشیدن سرمایه های نقدی مرند توسط تعاونی اعتبار فرهنگیان مرند و موسسه شفا مهر در شدیدترین وضعیت و ركود واقع شده است.